Te hyväksytte heidän synnit

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset paapovat joitain uskovia oletteko ihmetelleet? Miksi niitä jotka ovat eronneet ei raamatullisen syyn takia ja elävät parisuhteessa vaikka eivät saisi niin heidän uskovat ystävät ovat silti heidän facebook kavereita. Raamatussa sanotaan jos he eivät käänny kun heitä nuhdellaan älkää olko heidän seurassaan enää yhteys pitäisi katkaista kohta te olette samanlaisia kuin hekin. Mukaudutte heidän kanssaan maailmaan.

10

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He menevät helvettiin koska ovat hyljänneet Jeesuksen he elävät maailman tavalla.

• Anonyymi

Pidä omasta elämästäsi kiinni, että olet nuhteeton.

Toisten parisuhteet - olkoon ne ajallisia, siis ei kirkollisia, tahi kirkollisia- sen ja sen kirkon nimen alla, sekään ei sinulle kuulu.

Kulje vain omissa mokkasiineissa.

Adventistisessakin liitossa, mies hakkaa vaimoaan, jotta muka- muka lakihenkisyys toimisi moitteettomasti, että vaimo joutuu pakenemaan miestään, eroon.

jne. jne, jne.

eli et ole tuomari----

• Anonyymi

En ole tuomari mutta sanoin mitä raamatun sana todistaa.
        Eroa ei kielletä mutta uudelleen naimisiin meno kielletään jos ero ei ole ollut raamatullinen.
        Olen Herran palvelija.

• Anonyymi

Vastaus 12:51:lle Pidän ja se tapahtuu hänen armostaan hänen voimansa kautta. Olen tehnyt parannuksen ja parannuksen teko tarkoittaa sitä että luopuu niistä asioista jotka eivät ole Hänen tahtonsa mukaisia.
        Kirje galatalaisille 5:24-25 Ne jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. Jos me elämme Hengen varassa meidän on myös seurattava Hengen johdatusta.

• Anonyymi

Ei minua kiinnosta miten sellaiset ei uskovat ihmiset elävät joita en tunne eikä minua kiinnosta mihin he joutuvat tai että mihin ystäväni joutuu oman elämänsä jälkeen.
      Totesin vain tosiasiat raamatun silmin.

• Anonyymi

voi hyvänen aika teidän , > kääntymyksiänne < . . .

lukekaa "niinkuin kirjoitettu on", sillä 2000 vuotta sitten kansa KÄÄNTYI
      Vanhasta liitosta Uuteen liittoon Kristuksessa , =, nykyisen ajanlaskun alussa Jkr.

Siis : KRISTUKSESSA , - ei minun ratkaisussani .

milloin tajuatte edes historian !

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhden hengellisen kirjan sanoin sellaiset ihmiset leikkivät kirkkoa he eivät ole kiivenneet kallion päälle vaan ovat jääneet sen juurelle.

• Anonyymi

Entinen ystäväni palasi takaisin maailmaan. Ei Jeesus häntä tule sieltä hakemaan hänen pitää itse tulla takaisin.

• Anonyymi

Oletko kertaakaan miettinyt miten tekosi vaikutti vaikuttaa lapseesi? Miten hänen oelastumisensa laita on tuleeko hän pelastumaan vai onko hän mennyt piloille? Etkö välitä edes siitä mihin oma lapsesi on menossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe