Hei olen nuori romani 28v ja tarvitsisin vinkkejä selviytymsieen asepalveluksesta joka jatkuu minulla pian lykkääntymisten jälkeen. Mikä on kovin erikoisjoukko johon kannattaa hakea jos haluaa päästä ns.tositoimiin?
Vinkkejä asepalvelukseen
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
No ensi alkuun armeijan touhu voi olla vähän järkytyskin, tietty kun tyyliin kaikki huutaa ja koko aika kauhea kiire joka paikkaan, mikä päätyy sitten kuitenkin pelkkään odotteluun. Vielä kun ei ole mitään käsitystä mistään talon touhuista. Ja tietty ikäkin voi vaikuttaa tässä tapauksessa, 28v on kuitenkin jo ikämies 17-20v ikäisten asevelvollisten seassa.
Ei ole varmaankaan se kovin erikoisjoukko, mutta itse suoritin asepalveluksen Niinisalossa ja hankin sillä reissulla FRDF-koulutuksen.
Tuo FRDF-touhu oli mukavaa ja kyllä siinä sai ihan tosi toimintaakin.
Viriteltiin mm. ansoja taloihin, ihan siis sillä koulutusmielellä, että tietää ulkomaan komennuksella, mitä voi olla ja joskus onkin vastassa, kun mennään tutkimaan taloja jne. - Anonyymi
Palkka armeijassa pääsee tositoimiin heti kurssin jälkeen.
- Anonyymi
Paljonko maksetaan?? onko mahollistaa saaha vaikak 3t euro kk???
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319