MLL-Sahalahti joutuu tauolle, ja lapsiperheet kärsivät vesivahingon vuoksi.
Tähän rakennukseen on nyt tehty näitä viritys ¨putkikorjauksia¨ ja aina kestää vuoden kunnes hajoaa. eio ole rahaa tehdä sitä asianmukaisesti. Sama tilanne oli pihan asfaltioimisessa asfalttiyritys joka teki Sahramin pihan oli vieressä mutta olisi yhtymän Pajula/Vähämason pitänyt maksaa asfaltointi etukäteen mutta ei löytynyt rahaa siihen, eikä luottoa asfalttiurakoitsijlta. joten sekin jäi tekemättä vaikka sitä niin lupailtiin, annas kattoa koska kylämme olohuone Krouvi joutuu vesivahingon ulosajamaksi, puhumattakaan kuntosalista ym. yrityksistä? Tämän omistajista naispuolinen kumppani on todella ilkeä vuokralaisiaan kohtaan kuten muitakin ihmisiä kohtaan, onmpas hän ehdokkaanakin toivottavasti ei saa paljon ääniä.
T. Kylän Helmi
Yrittäjätalon touhut
Anonyymi-ap
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen miehensä Konetaituri oy omistajana kun jäin masennuksesta sairauslomalle niin hän antoi minulle lopputilin heti kun oli mahdollista, muutenkin oli tosi ilkeä työnantaja, no onneksi olen jo muuttanut niin en enään näe edes koko Vesaa,
- Anonyymi
Konetaituri on täys huijari. Miten se pääse taloyhtiöiden hommiin?
Huonoa, hosumalla tehty pihatyöt on konetaiturin tavaramerkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259