"– Heittäkää te se ensimmäinen kivi jolla on siihen varaa, minulla ei kuitenkaan ole siihen varaa, koska jos omaa nuoruuttani muistelen, niin vain tuurin voi erottaa itseni pojasta, jos edes sekään, hän jatkaa."
Mitä Sheikki tarkoitti tällä?
18
517
Vastaukset
- Anonyymi
Äitiäsi. Hän oli varsinainen kyläpyörä jo ennen iän mukanaan tuomaa valtuutusta.
- Anonyymi
Ei ole varaa.
- Anonyymi
Sheikki siinä vain kehuu ettei koskaan jäänyt kiinni.
- Anonyymi
Kaikki piirimyyjät😏 ei jää kiinni
- Anonyymi
Turpaa vaan ja onnea!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpaa vaan ja onnea!!!
Pataan tulee kun tulee väärään paikkaan?
- Anonyymi
Sheikki varmaan tarkoitti, että haluaa olla kilpimies pojalleen?!? On niin karaistunut että haluaa ennemmin itse ottaa haukut vastaan, jotta poika pääsisi helpommalla?
- Anonyymi
Tarkoitti sitä,että ne saa kivittää ketkä ei ole pannut 14-vuotiaita
- Anonyymi
Mistä muuten tuo Sheikki nimi on peräisin? Onko ihan ristimänimi vaiko myöhemmin vaihdettu?
- Anonyymi
Lempinimestä tehty virallinen nimi
- Anonyymi
No tuolla lauseella hyväksytään pojan menettely, voihan vanhempi tukea, mutta ei kaikkea tartte käytöstä hyväksyä. Kiva kulkee tuolla leima otsassa.
- Anonyymi
KoSassa: "Sheikki Laakso miettii kuntapolitiikasta poistumista."
Voipi olla että äänestäjät miettivät ja päättävät Sheikin puolesta. - Anonyymi
Sheikki on arabialaisesta kulttuurista. Allahin pyhä mies mohammad avioitui 9 vuotiaan lapsen kanssa. Sheikit toteuttavat tällaista juttua.
- Anonyymi
Eiköhän ne ole kansanedustajan hommatkin saatu kohta tehtyä
- Anonyymi
Tarkoitatko siis että kulkulupa eduskuntataloon mitätöidään viimeistään seuraavien eduskuntavaalien jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko siis että kulkulupa eduskuntataloon mitätöidään viimeistään seuraavien eduskuntavaalien jälkeen?
Kyllä tarkoitin.
- Anonyymi
Tätä ei sitten Sheikeille näytetä.
YLE ON LOPETETTAVA ,JULKAISEE LUOTETTAVINTA UUTIDSTA SUOMALAISILLE TÄSSÄ PERSEILLE MIETTIMISTÄ https://i.imgflip.com/9t...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106