Kuopio käyttää isomman valtaa Nilsiässä tuhoten syrjäseutujen elinvoimaa muun muassa kouluja lakkauttamalla. Kuopiosta , johon nilsiäläiset höynäytettiin liittymään, on tullut pelkkä kirosana Nilsiässä.
Kukaan nilsiäläinen ei ole sanallakaan maininnut kuntaliitoksesta olevan muuta kuin haittaa. Kuopio sai Tahkon elvistelläkseen.
Harmi ennen niin eloisan pitäjän kannalta.
Kuopiosta tullut kirosana Nilsiässä
6
135
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nyt ajankohtaista jo monesti ehdotettu Kuopion liittäminen Varkauteen?
- Anonyymi
Kuopio liitetään Siilinjärveen ensin.
- Anonyymi
Nilsiän valtuusto teki yksimielisen päätöksen liittymisestä vuonna 2012.
- Anonyymi
mikäpäs hätä teillä on. Alatte taas keittämään öljyä. Nestemäisellä kullalla on kysyntää näinä vaikeina ja haastellisina maailmanaikoina. Öljypadat porisemaan. Nilsiä lähtee uuteen nousuun. Kuopiolaiset kihisevät kateudesta.
- Anonyymi
Ei Kuopio käytä isomman valtaa koska Nilsiä on osa Kuopiota.
- Anonyymi
Kerro minulle toinen yli 100 t aukkaan kunta suomesta missä on alle 50 henkilön kouluyksikkö. Kouluun tulossa kallis remontti ja 1 tai 2 opettajaa. Meinaatko että oppilaat saa laadukasta opetusta ja miten heille käy kun joutuvat yläkouluun kuntakeskukseen. Ovatko he oppineet pienessä yksikössä yhtä hyvin ja tulevatko kiusatuksi. Vissiin 90% on jo nyt koulukuljetuksessa joten en näkisi pikkuisen pitemmässä kyydissäkään ongelmaa. Itse asun Nilsiässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034