Kyllä meni maku mtv ohjelmaan "koko Suomi leipoo", kun koko ohjel.a oli tarkoitettu vain sateenkaariperheille. Suomi edustaa kuitenkin suuri.maksi osaksi ihan tavallisia ihmisiä. Oikein oikein oksettaa, mitä tekevät. Kyllä kanava vaihtui äkkiä.
Miksi MTV mainostaa sateenkaariasiaa???
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat, mitä joku hemmetin vähemmistön puiden kuuluu jopa perheleipomo ohjel.aan. inhottaa, miltähän ne piparit mahtavat maistua...ehkä piparille....
- Anonyymi
Aloittaja itse itseään kompaten, tyylikästä.
- Anonyymi
Paukkuuko pallit😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Siis homo kakkua? Mtv?
Enpä ole nähny vielä mutta pitää katsoa.. - Anonyymi
Voi itku ja kyynel. Mulla on antaa hyvä ohje. Lopettaa koko tv:n katselun, niin ongelma on ratkennut. Ai niin, mutta jos tuon tekee, niin sit ei ole mitään mistä valittaa.
- Anonyymi
Kyllä tv asema vaihtui vikkelään pois homo tästä.
- Anonyymi
Mtv muutenkin kuin ylen pillupäiväkirja yms.aikuiset ihmiset nauravat keskenään omia lapsellisiaan vitsejänsä.
- Anonyymi
Näistä tulee kyllä vähän ikävä fiilis. Miksi ideologiaa sekoitetaan ohjelmaan, jonka nyt vähintäänkin pitäisi olla vapaa kaikista ”aatteista”?! Siinä samalla pakotetaan olemaan mukana jossain missä henkilö ei välttämättä haluaisi olla. Vaikeaa on kilpailijan kieltäytyä tehtävästä. 😔
- Anonyymi
Halutsä munaa.
- Anonyymi
Tuttifruttia! 🌈
- Anonyymi
Maku meni koko ohjelmaan, ei jatkoon kiitos.
Sukupuolinen suuntautuminen leivonta ohjelmassa, aivan
härskiä. - Anonyymi
Heh, johan sitä nyt on jo valmiiksi homo jos leivontaohjelmaa katsoo.
- Anonyymi
Miksi mielestäsi ohjelma oli tarkoitettu vain sateenkaariperheille? Jos jakson aiheena on esim. perinteinen brittikakku, niin onko ohjelma silloin tarkoitettu vain briteille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032