Emilia saa mun äänen.
Tiina ei vakuuta.
Emilia on ollut vahva kannassaan vaikka pahantahtoiset uskovaisukot ovatkin lyöneet kuin vierasta sikaa.
Tsemppiä Emilia! ♥
Emilia Teerikangas VS Tiina Isotalus Kumpi?
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Emilia saa myös minun äänen.
- Anonyymi
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
Pääsikö se sitte listaille , vai syrjikö oman puolueen pahantahtoiset aateukot naistaan?
Auttaneeko tuo puolue muitakaan naisii, kun omansaki hirttävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813