Volvo seissyt pari vuotta. Käynnisty hyvin mutta en saa vaiteita päälle. Kytkinpoljin toimii normaalisti, tanko alhaalla liikkuu. Olen "rusauttanut vaihteen päälle " lähtee liikkeele,mutta sammuu kun jarrutan. tänä aikana autoliikkuu noin 10m.
Olen työntänyt etukurmaajalla autossa vaihde päällä ja kytkin lukittuna pohjaan.
ei vaan irtoa. auttaiskoha jos ajais pidempää matkaa ? Kytkinkopassa on pieni luukku mutta siitä näkyy hammasratas ( vauhtipyörä ).
Kytkin jumissa
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Lervo oli silloin torpparina olisko ollut-75. Lervo laittoi ajoon uuden frigo kärryn tir varustuksella ja verhokapelilla. Veturina oli eurotrotter iveco. Kävihän niin kun Lervo otti tunnin nokkaunet Moldovan tullinportilla että tullimiehet tuli koputtelemaan oveen. Lervohan heräsi tuhannen tumuissa ja örisi niille suomeksi EIKHÖ TÄÄLÄ SHAA NUKKUA RAUHASA. Tullimiehet heittivät Lervon selliin päiväksi. Lervo vaan huusi: PERKKALE KERRANKI PÄÄSI SELLIN PAAARIIN YÖKSI MÖÖÖH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997