Mun isäpuoli hyväksikäytti mua pienempänä (noin 5-8v), ja nykyään haaveilen että jotkut vanhemmat miehet kaappais mut kadulta ja hyväksikäyttäis mua samalla tavalla, väkivalloin ja niin että sattuu.
Raiskaus fetissi
6
434
Vastaukset
- Anonyymi
missä asut? mä voin tulla ja raiskata sut oikeen kunnolla
- Anonyymi
Ilmesesti raiskausfetissit on aika yleisiä, ei kannata huolehtia. Tuskin oikeasti haaveilet tosta, vaan fantasian tasolla.
- Anonyymi
Tosta olis kiva fantasioida
- Anonyymi
miten se sua hyväksikäytti?
- Anonyymi
Tiedätkö, voi koota muutaman miehen ryhmän ja sovitte ajankohdan jolloin tapaatte, siinä kaikki! Varmasti olette kaikki tyytyväisiä. Ganbang.
- Anonyymi
Mulla oli kauan aikaa sitten netin kautta tullut nuori naispuolinen kaveri ja me puhuttiin paljon seksistä. Hän sanoi yleisesti, että jos tilanne on sopiva, niin naista saa nuolla. Tämän saman on sanonut muutama muukin. Mutta tässä on sana sanaa vastaan. Joku asia menee pieleen niin nainen voikin kokea sen muuksi kuin vapaaksi luvaksi. Kyllä naisella on aika hitosti valtaa monessa asiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337