Joka päivä pitää huilata sängyssä monta kertaa.
Sitten taas sujuu hommat jonkin aikaa, ja ei kun taas huilaamaan.
Aamulla jaksaa parhaiten.
Pitääkö monen levätä päivällä kun ei jaksa?
25
262
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri noin kulkee oma päivärytmini.
Sängynpohjalta hetkellisiä pyrähdyksiä tehdä suunniteltuja töitä.
Ja taas takaisin makuulle.- Anonyymi
Samma här. Hyvä että edes vähän kerrallaan saan tehtyä.
- Anonyymi
EI sju hommat enään
koko ajan olen kipeä, välliin ei pissakaa tule ja maha meinaa poksahtaa kuin ilmapallo
koko ajan on paha olo,ja kipee,
kuolis pois kitmasta,
hirveetä tämä elämän loppvaihe, aivan hirveetä,- Anonyymi
Mitä lohdullista tuohon voisi sanoa?... 🥀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lohdullista tuohon voisi sanoa?... 🥀
En oo näköjään yksin.
Teen kuitenkin aina aamulla listan, mitä tehdä, ja saankin tehtyä yleensä kaikki.
Jos en samana päivänä, niin viikon kuluessa.
Vähän kerrassaan, ja sitten tauko, ja sitten taas jatkaa.
Nyt aattelin mennä lämpimään suihkuun, tulee hyvälle mielelle.
- Anonyymi
Usein otan päivällä nokoset mutta toistaiseksi yhdet riittää joten perässä tullaan.
- Anonyymi
Toinen hankala homma on kävely.
On rollaattori sisällä, mutta olen päässyt siitä eroon, kun oon ruvennut käyttämään keppiä.
Jos en käytä keppiä, niin kuljen kenossa. Mutta kepin kanssa pysyy selkä suorana.
- Anonyymi
Minulla oli kerran työkaveri joka vaati työnantajalta itselleen sänkyä toimitiloihimme ,missä voisi aina välillä käydä "elpymässä" :D Arvatkaa vaan menikö vaade läpi :D
Röyhkeä tapaus oli muutenkin, aina hukassa ja seurestelemassa jossain muilla osastoilla ja säännöllisesti varasti yhtiön omaisuutta tyyliin aamulla paikalle tyhjän salkun kanssa ja illalla kotiin täyden kera - Anonyymi
Minä olen aina tykännyt olla vaaka-asennossa. Miksi istuisin. Sit yht’äkkiä ,kun hoksaa, teen askareita ,ruuan, pesasen ikkunan ,käyn juoksu/kävelylenkillä ect..
Nytkin makoilen tässä huippurennossa asennossa tyynyt pään/niskan tukkena ja tabletti mahan päällä ,, päivätyynyn päällä. Oysyy aina itsestään kun näpyttelen tärä tai luen tai kuuntelen jotakin.
Nytkin soi ever greenit instrumantaalimusiikki taustalla Spotifysta. . Kyllä elämä on helppoa ,kun pesu- ym koneet hoitaa kaiken. - Anonyymi
Kyllä pitäisi vaan kun en voi , ajattelin että aina silloin kun vielä olin töissä että eläkkeellä sitten nukun kuten haluan , vaan siitä ei tule mitään päivällä , vaikka olisi miten väsynyt.
En tiedä mistä johtuu kun haluan nukahtaa mutta en voi.
Töissä kun oli tunnin ruokatunti niin söin äkkiä ja menin yhteen tyhjään huoneeseen nukkumaan ja nukahdin välittömästi , kännykän laitoi soimaan , minuuttia vaille yksi, joten unet teki hyvää silloin , mutta yöunetkin minulta ainakin tulleet lyhyemmäksi nykyisin , oikein pistää vihaksi kun herää niin aikaisiin kun toiset ihmiset vielä nukkuu meidän alueella. - Anonyymi
Minä tiedän mistä se johtuu. Vanha väsyy kyllä pikku askareistakin,MUTTA ei jaksa tai kykenen enää fyysisesti itseään rasittamaan niin ,että sitä unta riittäisi.
Koin se viime talvena ,kun en loukkaantumisen takia voinut käydä lenkillä, en jumat atms. Ei unta tullut illlalla, ei. Huono homma.
Näin se vaan menee. - Anonyymi
Kuolema taitaa olla lähellä. On sellainen väsymys, mikä ei nukkumalla lähde.
Nukun puolet päiväsajastakin. Sydän temppuilee. Päätä särkee joka päivä
jo aamulla, kun herää.- Anonyymi
Olisko puute jostain vitamiinista?
Kipaise tutkimuksissa, missä kartoittavat sinun arvot ja myös mitä vitamiineja mahd. puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko puute jostain vitamiinista?
Kipaise tutkimuksissa, missä kartoittavat sinun arvot ja myös mitä vitamiineja mahd. puuttuu.Itselläni alkuvuodesta todettiin alhainen hemoglobiini ja olen nyt syönyt kohta parin kuukauden ajan Retafer-rautatabletteja sekä ottanut päivittäin kalanmaksaöljyä.
Itse huomaan kyllä jollain tavoin, hiukan piristyneeni.
Sänky kutsuu, hommasin itselleni moottori sängyn jossa voin olla puoliksi istuma asennossa tai makuuasennossa. Touhuaminen on ajankulua, ruuan laitto johon voi satsata suunnitella uusia makuelämyksiä. Ostin maalitarpeita, esimmäinen kohde on keittiö ruokapöytä ja muuta fiksattavaa, en tee huusollistani työmaata.
Tässä vajaa kuukausi sitten kaaduin jäisellä pihalla olkapää edellä, odottelen oikean käteni parantumista. Vanhemmiten varottava liikkuessa varsin portaissa hissittömässä kolmannessa kerroksessa, oma moka miksen valinnut aikoinani asuntoa tarkemmin. Arveluttaa jos liikkumiseni menee todella huonoksi siis noissa portaissa, seitsemän vuotta sitten pystyin oleskelemaan Puumalan mökillä, veneilemään, kalastelemaan nyt vain muistoa enään, nyt eletään näin sänky on rakas, houkuttelee pitkälleen pitkällään on kiva muistella vaikka lapin retkiä.Pötköllään sängyssäkin kannattaa liikutella jäseniä, pyöritellä nilkkoja. Liikkumattomuus altistaa veritulpille ja keuhkokuumeelle.
Siili25 kirjoitti:
Pötköllään sängyssäkin kannattaa liikutella jäseniä, pyöritellä nilkkoja. Liikkumattomuus altistaa veritulpille ja keuhkokuumeelle.
Sängyssä voi puuhailla vaikka mitä, vaimoni oli ahkera neulomaan sängyssä, minä taas lueskelin kun kyllästyttiin tehtiin muuta mukavaa siis sängyssä.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Sängyssä voi puuhailla vaikka mitä, vaimoni oli ahkera neulomaan sängyssä, minä taas lueskelin kun kyllästyttiin tehtiin muuta mukavaa siis sängyssä.
ehän sulta muu puutukaan kuin vaimo ja lukutieto
Anonyymi kirjoitti:
ehän sulta muu puutukaan kuin vaimo ja lukutieto
Et ole käynyt mun sängyssä.
Pertikki kirjoitti:
Kuten kirjoitin,jäseniä voi pyöritellä🤣.
- Anonyymi
Kipaise tutkimuksissa, missä kartoittavat sinun arvot ja myös mitä vitamiineja mahd. puuttuu.""
mel lääkärii älä osta vitamiineja vaan lääkärin ja sit toiseen ja kolmantee
ja ota kokeita
saat liikuntaa kun kulet lääkäristä lääkäriin
päivitä lääkäris
osta vaan sitä mitä sulta puuttuu - Anonyymi
Mitä vikaa siinä on , kun lekottelee sängyssä muuten vaikk koko päivän ja välillä kipaisee tekemässä ne normi askareet ja päivälenkin tai jumpan ,, joskus salilla.
Huusholli on aina järjestyksessä ja putsikunnossa., sitten senkun tässä kirjoittelee makullaan teille.
Kukin taplaa tyylillään. Tälläistä olen harrastanut jo 15vuotta. Ei ole kunto siitä huonontunut. - Anonyymi
Viime yönä valvoin ja nukuin koko aamupäivän... Muutoin ei enää nukuta. Pitäisi kait vääntäytyä pihalle istumaan...?
- Anonyymi
Johan tuo kello on aika paljon, aika kupsahtaa sänkyyn.
Siinä miettelen päivän touhuja/ei touhuja ja uni tulee.
Jotain klo 1.00 + tarttee käydä veskissä, sitten nukahdan uudelleen.
Sitten vielä jotain kolmelta, nukahdan uudelleen tai rupeen touhuamaan jotain, esim tiskaan.
Näen paljon unia/myös enneunia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuo kello on aika paljon, aika kupsahtaa sänkyyn.
Siinä miettelen päivän touhuja/ei touhuja ja uni tulee.
Jotain klo 1.00 tarttee käydä veskissä, sitten nukahdan uudelleen.
Sitten vielä jotain kolmelta, nukahdan uudelleen tai rupeen touhuamaan jotain, esim tiskaan.
Näen paljon unia/myös enneunia.Niin, sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249