Keput piiloutuu keskelle

Anonyymi-ap

Milloin vastuunpakoilusta,eli keskelle piiloutumisesta on tullut hyve? Kyllä on rehellisempää olla joko suola tai sokeri,eikä ilman makua siinä keskellä. Suola ja sokeri kertovat ja näyttävät selkeästi mitä ovat ja ottavat siitä vastuunsa. Keput keskellä teetättää muilla työn ja hymisevät keskellä tyhjää mantraa. Se vaan on niin,että kun toiseen suuntaan kumartaa,niin toiseen pyllistää. Ei voi syödä kakkua ja samalla sitä säästää.
Minulle on tullut kuva kepuista piilossa häärääjinä,sanovat yhtä ja tekevät toista . Tästä huvittava esimerkki sotesta,jonka hallituksessa loivat ja josta oppositiossa esittävät välikysymyksiä SIIS ITSELLEEN MOITTEET OMASTA TYÖSTÄÄN.
Siinä keskellä puheissa ollaan hyväntekijöitä,mutta äänestyksissä kansa saa porkkanan sijasta keppiä. Saarikkokin lipsautti hallituskaudellaan,kun ihmiset valitti hintojen nousua ja hätäänsä,kun rahat ei riittäneet perheiden elatukseen,että:" Kiristäkää vyötä tai menkää toimeentulotukiluukulle". Tämä on sitä kepu empatiaa.
Keskelle piiloutuu heikot tai ne,joilla on jotakin piiloteltavaa. Kepujen työkalupakki on tyhjä. Opposition mukana on mukava huutaa,kun ei ole hallitusvastuussa. Olisihan keput voineet mennä istumaan hallitukseen keskelle. Mutta kun siellä olisi joutunut kantamaan vastuuta?

1

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe