Ja käsketään etsimään vielä edullisempi luukku. Kukaan ei töihin palkkaa vaikka hakisi. Ilmais ja vapaaehtoistyöhön kyllä kelpaa! Siinä sitten tuijotat kämpän seiniä ja odotat lottovoittoa tai kuolemaa.
Köyhät säilötään Kela yksiköihin
35
267
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä pitäisi hallituksen mukaan leikata sossuturvasta , että saadaan puolustusmenot 3-5% . Tätä ei vielä suoraan sanota, mutta oikeiston ollessa vallassa näin käy. Ei puhettakaan, että leikattaisiin esim, varakkaiden tai ylemmän keskiluokan lapsilisiä,kun heillä ei ole, kuin oikeuksia.
- Anonyymi
Voisi työllistää inttiin normipalkalla, ennen tekivät niin.
- Anonyymi
Hallituksen kusirotilta pitäisi puristaa paskat housuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen kusirotilta pitäisi puristaa paskat housuun.
Varsinkin sulta lökäpöksy
- Anonyymi
Ei demareita äänestämällä mikään muutu, uskokaa pois!
- Anonyymi
Kokoomustako pitäisi äänestää?
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Menen suvimäen klubitalolle ilmaistöihin ja syömään coopin ruokaa, joka maksaa kylläkin 10 euroa.
- Anonyymi
Klubitalolla lounas maksaa 3.50€/annos santsata ei saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klubitalolla lounas maksaa 3.50€/annos santsata ei saa.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Lottovoiton ja kuoleman välillä on vielä paljon vaihtoehtoja mm, ruokajono, kuntouttavatyötoiminta, Suvimäen Klubitalo... reipasta lääkittyä mieltä niin kyllä jaksaa!
- Anonyymi
Voihan tekohulluudesta parantuakin ja alkaa huolehtia itse itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tekohulluudesta parantuakin ja alkaa huolehtia itse itsestään.
Persun oppimäärän mukainen kommentti..
- Anonyymi
Edullisin ratkaisu olisi kolhoosin tyyppinen yhteismajoitus
Itse kyllä näin köyhänä ja työttömänä suostuisi kolhoosiasumiseen.
Kolhoosin talot voisi olla pellon laidassa, voisi olla iso perunapelto ja kasvimaa. Myös iso järvi olisi hyvä olla lähellä. Kolhoosissa olisi henkilöt jotka vastaa perunamaasta ja näillä vastaavilla olisi oikeus käskeä pellolle töihin muita, kalastuksesta vastaavat voisivat määrätä esim soutajan ja kalojen perkaajat jne. - Anonyymi
Onhan Kankitie!
- Anonyymi
Kankitie ei ole kunnon kolhoosi.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20051056
Tällainen ei olisi yhtään huono juttu.- Anonyymi
Kolhoosissa kaikki osallistuisivat työhön. Perunaa, porkkana, punajuurta, kaalia, lanttua, naurista ym ym kasvatettaisiin, kalaa järvestä jne.
Valtiolle tulisi halvemmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolhoosissa kaikki osallistuisivat työhön. Perunaa, porkkana, punajuurta, kaalia, lanttua, naurista ym ym kasvatettaisiin, kalaa järvestä jne.
Valtiolle tulisi halvemmaksi.Täydellisessä maailmassa kommunismi toimisi. Oikeassa maailmassa ihmiset ovat ahneita, laiskoja oman edun tavoittelijoita, eli ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisessä maailmassa kommunismi toimisi. Oikeassa maailmassa ihmiset ovat ahneita, laiskoja oman edun tavoittelijoita, eli ei toimi.
Eli joudumme elämään kapitalismissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisessä maailmassa kommunismi toimisi. Oikeassa maailmassa ihmiset ovat ahneita, laiskoja oman edun tavoittelijoita, eli ei toimi.
Kommunismi tekisi maailmasta täydellisen. Pohjois-Korea on hyvä esimerkki siitä.
- Anonyymi
Kyllä ihminen voi löytää henkisen tasapainon ja onnen myös pienessä yksiössä ja lähes rahattomana. Siihen tarvitaan vain hieman mielikuvitusta, röyhkeyttä, näppäryyttä ja pokerinaamaa sekä varovaisuutta ettei jää kiinni.
- Anonyymi
"Lähes rahattomana"?
Jos nämä vähät rahat Kelalta saat niin silloin sinutkin pitäisi passittaa kolhoosin tekemään työtä että kasvattaisit edes itse oman ruokasi - Anonyymi
Juu, pelkällä vesijohtovedellä pääsee jo pitkälle. Kaikki muu on turhaa luxusta syömisestä lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, pelkällä vesijohtovedellä pääsee jo pitkälle. Kaikki muu on turhaa luxusta syömisestä lähtien.
Pottuja ja porkkanoita voit kasvattaa sekä kurkkuja, tomaatteja, herneitä, pinaattia, sipulia ..
- Anonyymi
Köyhät menkää töihin!
T: Puukka Rirra - Anonyymi
Yritysten imago kärsii, jos niillä on köyhiä palveluksessaan.
- Anonyymi
Milloin k kauppias palkkaa minut töihin!?
- Anonyymi
😂😂😂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
CM:n myyjien parkkipaikalla on pääasiassa melko uusia bemareita, mersuja, audeja, porscheja ja jaguareja.
- Anonyymi
Niin, pääosin suhteilla palkkaavat ja omat lapset kasvatetaan kauppiaiksi. Ei sinne kuntouttavasta ketään oteta.
- Anonyymi
Näiden aitojen omistajat riutuvat velkavankeudessa.
Sen tietää että kassatytöllä ei jää palkasta käteen juurikaan mitään, Santander vie suurimman osan.
Jos on vaan pätäkkää niin kannattaa se tuoda esille kassatytöille ja hieman antaa vinkkiä että lähtisikö tyttö mukaan, tällainen velkavankeudessa elävä on helppo nakki.
- Anonyymi
Rahaa riittää, kun on kyse ministereiden tuloluokalle veroalesta.
- Anonyymi
Rahanomistajat hallitsevat Suomea. Siinä ei punikin parkuminen auta mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264