Netissä tulee usein vastaan neuvoja, kuinka usein pitäisi vaihtaa lakanat ja pyyhkeet. Mutta, tuleeko koskaan neuvoja, etttä myös sohvatyynyt pitäisi joskus pestä. Enpä ole nähnyt. Jos sohvatyynyillä nukutaan ja niihin kuolataan päiväunien ajan ja hangataan rasvaisia hiuksia ym. Ne alkaa haista aika likaiselle ja taatusti kuhisee bakteereja. Joten kannattaa suosia irtopäällisiä, joita voi pestä. Itse tyynyn pesuakaan ei pidä unohtaa. Sitäkin voi pestä, mutra harvemmin kuin päällistä.
Kuinka usein peset sohvatyynyt
Anonyymi-ap
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdan sohvatyynyjen päälliset kahdesti vuodessa, pesen ne pesukoneessa. Harvemmin tulee vaihdettua itse sohvatyynyä. Usein talvipakkasella laitan ne pariksi tunniksi ulos.
Kangassohvaltani saan myös päälliset pois istuin-ja selkätyynyistä ja pesen ne koneessa kerran vuodessa. Usein kesäisin jolloin päälliset kuivuvat nopeasti ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337