Urheilu ja hevosvedonlyöjä. Millaisia ajatuksia herättää?
Millaisia ajatuksia naisissa herättää uhkapeluri?
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Mustalais viboja😃
- Anonyymi
Tuotakin touhua on niin monenlaista. Pelkällä yleisellä tasolla ei herätä itsessäni mitään isompaa ajatusta. Pelkkien tuuripelien pelaaminen on ehkä itselleni vähän enemmän silleen "miksi", kuin tuollaisten, joissa pitää vähän löytyä tietoakin, vaikka nyt niistä hevosista. Toisaalta mitäpä väliä silläkään on, vaikka pelaisi pelkkiä tuuripelejäkin, kunhan siihen on varaa. Uhkapelaamisessa on aina myös se puoli, että onko homma pelaajan itsensä hallinnassa, vain onko se holtitonta ja peliriippuvuuden puolella. Se mitä tunteita touhu minussa herättää riippuu siis pitkälti siitä kokonaistilanteesta.
- Anonyymi
Juuri näin ja hevosilla voi tehdä hyvin rahaa jos on älliä päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja hevosilla voi tehdä hyvin rahaa jos on älliä päässä.
Niinhän se on. Itse olen ollut aikanaan ravihevosten kanssa tekemisissä siltä omistaja-hoitajapuolelta, kun suvussa on ihmisiä, joilla on ollut ravureita. Ehkä siksi tuo niistä pelaaminenkaan ei ole iso mörkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927