https://yle.fi/a/74-20153432
Innovatiivinen tempaus tämäkin.
Jyväskylässä asuu älykkäitä ihmisiä
11
159
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun olet
- Anonyymi
Aivan, vain älykäs tuon älyää.
- Anonyymi
Tyhmiähän ne ovat. Jos eivät tajua, että ihminen on ne liput siihen kakkaan tökkinyt.
- Anonyymi
Vain kotimaisten koirien jätökset merkitään. Näin estetään ketään koskemasta maahanmuuttajien jätöksiin, jotka sisältävät vaarallisia tauteja.
- Anonyymi
se on ystävällinen kansanomainen muistutus ja notifikaatio koirantaluttajille että korjatkaa ihmeessä lemmikkinne tuuppaamat pökäleet pois. Mikäs sen parempi taidonnäyte kuin tökätä sontakasaan tikku jossa Suomen lippu.Lippu näkyy ja kerää varmasti ansaitsemaansa huomiota. Minikokoinen ulkotaideteos. Ei tarvitse olla Einstein eikä aivokirurgi ymmärtääkseen miksi koirankakkamöykkyyn on tökästy lippu pystyyn, Tuollaisia lippuja saa tilaamalla Temusta muutamalla eurolla 100 kpl punteissa. Hatunnosto ja kunnoituksen sanat pökäleiden liputtajalle.
- Anonyymi
Asialla ilmeisesti useampia Suvimäen Klubitalon lääkittyjä jäseniä!
- Anonyymi
Eiku joku kepulai nen aluevaltuustoon pyrkijä.
- Anonyymi
Mikä jäsen sinulta on lääkitty?
- Anonyymi
Perun puheeni, Jyväskylässä ei asukaan älykkäitä ihmisiä.
- Anonyymi
Koeta nyt saatanan tuuliviiri päättää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta nyt saatanan tuuliviiri päättää!
Tarkemmin ajatellen kyllä Jyväskylässä asuu joitakin älykkäitä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264