Rekkakukko

Anonyymi-ap

Oon kundi nimeltäni Rekkakukko. Oon virman No 1,aina uusin vetäjä mulla ja kärri.

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako pitää kärrin tai vetäjän kotona?

T: ruitti

• Anonyymi

Tsau olen uusi täällä tsättipalstoilla. Kellään tietoa Lervo nimisestä tyypistä ajoi mm Saudit yms aikanaan ja vieläkin ilmeisesti puikottaa kanttilamppu fh lla irtsikoita. Olimme yhdessä pitkäntien aikaan marokot yms läpi käytiin kiitoliikenteen ajoissa! Olisi mukava kuulla tarinoita entisajoilta terv wanhantiwnklkija

• Anonyymi

HOX, tsaukki! Minä olin lervon kanssa sannanaju rinkissä 80 luvun taitteessa. Lervon tunnisti aina tymäkästä viinan sekä pinttyneen paskan kärystä. Autona hänellä oli kylän eka r500 super turbo scania.

• Anonyymi

Muistan lervon...ambattimies ja ajukonna.kolmentolpan nelossarjalla paino kiilaa menemään.erämaa rotta oli

• Anonyymi

Lervo oli tunnettu homppeli, oli arabimaista karkoittettu sp suuntauksen takia kun ei pysynyt housuissaan, oli koijari kyllä ja myöskin tunnettu paskan hajusta se haju karkoitti jopa kärpäset, moni vanha kuksi muistaa lervon taukopaikkojen käymälöistä joissa piti vastaanottoa ja hankki kahvirahaa.

• Anonyymi

MAKSA UJELTAA KOVEMPAA KUIN HOLSETTIN TURBO JA VEKSELI PYÖRII KOVEMPAA KUIN AKSELI!
        "PERÄSTÄ KUULUU!!" -huusi lervo kiukkuisena lähtiessään ajuun herättyään vitospöydän alta. Ja päästi tottakai reippaan varsituhnun kunnon pärinän kera!Paska haisee ja pasuunat laulaa kiippoon rukkink karjuu lervo r144 kontiosisun ikkunasta kolitsia ruskealla hyvällä täyttäen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MAKSA UJELTAA KOVEMPAA KUIN HOLSETTIN TURBO JA VEKSELI PYÖRII KOVEMPAA KUIN AKSELI!
        "PERÄSTÄ KUULUU!!" -huusi lervo kiukkuisena lähtiessään ajuun herättyään vitospöydän alta. Ja päästi tottakai reippaan varsituhnun kunnon pärinän kera!Paska haisee ja pasuunat laulaa kiippoon rukkink karjuu lervo r144 kontiosisun ikkunasta kolitsia ruskealla hyvällä täyttäen

Lervo oli tynkälän pihalla hajareisin kiikkunut ilman housuja kärrin aisan edessä jaoli kiimapäissään unotanu kärrin tynkälään kun läksi nuppikuorman kansa kemihaaraan oli sitten puolivälisä kääntyny takasi kärriä ja housujaan hakemaan ja kolitsit oli kakkavahtina lepattanut aisalla raikkaan kevättuulen pyyhkimänä.
        Ajosonni lervo on hallitsee kakka ja anusleikit kyllin hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3153
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2042
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1854
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      358
      1842
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1457
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1390
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1162
    8. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      18
      1032
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64