Henkilö kunnalle mainitsin ukrainalisten huutamisesta ja hillumisesta ruka paikan eri käytävillä, ei kommentoinut mitään! Emme enää koskaan astu mäkärin teinihelvettiin jossa pennut riehuvat vaikka pikku lapsia syömässä perheineen, henkilö kunta ei käestä eikä puutu ongelmaan!
jYVÄSKESKUKSEN Mcdolds kakaroiden häiritsemä paikka.
11
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä teinit ihan suomalaisetki, pitää sitä teinien temmellys kenttänä, huodotaan,juostaan kiroillaan ,ohi ruokailevia asiakkaita. Henkilökunta ei ota kantaa asiaan ja ongelmaan, ruoka rauhaa ei ole ! En minäkään koksaan eksy siihen läävään, vartijatkaan ei ole millaskään!
- Anonyymi
Pikkusenko on liioittelua itse käyn välillä kyseisessä mäkkärissä enkö ole kertaakaan törmännyt häiriköihin vaikka nuoria siellä yhtä aikaa ollut....
Tyhjänpäivästä nillitystä näiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusenko on liioittelua itse käyn välillä kyseisessä mäkkärissä enkö ole kertaakaan törmännyt häiriköihin vaikka nuoria siellä yhtä aikaa ollut....
Tyhjänpäivästä nillitystä näiltä.Olet käynyt ehkä väärään aikaan. Olen kyllä tuon häiriköinnin todistanut, meluamista ja levotonta liikkumista
- Anonyymi
Ei se ole pöljä, joka myy ylikalliita pieniä hampurilaisia kauhean metelin turmelemassa baarissa, vaan se joka suostuu sellaisia pikku suupaloja ostamaan!
- Anonyymi
Kuka noit nykyään enää syö, niitte hampurilaisten lemukin pilaa ympäristön
- Anonyymi
Ei sellaista muualla pika ruokaloissa näekään, mäkkäri RrAHASTAAKIN YKSINHUOLTAJIEN KÖYHIEN KAKAROIDEN KUSTANNUKSELLA. EI tasoa ei mitään järkeä, ei muualla ruokapaikoissa näe ja kuule tuollaista ,perustuu rahastukseen halpafirmalla jossa ei ole sääntöjä eikä sitä vaadita koska sitten katoaa halpapaikan kakarat tuomasta rahaa,Ei tasoa, eikä edes sääntöjä, menkää perjantai iltapäiävästä kuulmenaa ja katsomaan miten ei vaaqdita mitään tasoa ! Henkilökunta ei korvaansa lotkauttanut kun sanoin asiasta, pennut juoksee edestakaisin ohi ruokailean pöytiä . kiljuu kiroilee, ei missään muualla näe että asiakaat ei ole ansainneet ruokarauhaa, pitäs varmaan ilmoittaa johonkin viranomaiselle, Asaikasta ei arvosteta millään lailla vaan pennut euron hampurainen kädessä mesoaa
- Anonyymi
Pikkupossu sanoo terävästikin.
- Anonyymi
Ei missään toisissa ruokapaikoissa havaitse ettei henkilökunta puutu ja eliminoi metelöiviä teinihäiriköitä. Pitää varmaan ilmoittaa valviraan tai ruokavirastoon ,rikotaanko järjestys sääntöjä ,puuttumatta asiaan,Vartijatkin katsoo läpi sormien, Hesessä ajetaan häiritsevät asiakkaat niskaperse otteella jos ei sana mene perille!
- Anonyymi
Kyseessä oleva paikkahan ei ole ruokapaikka. Siellä ei myydä ruokaa, vaan ainoastaan syötävää.
- Anonyymi
Silti, muualla pikaruokaloissa, pitserioissa ym roskaruoka paikoissa en ole vastaavaa koskaan nähnyt-mäkkäri , välttäkää jos vain mahdollista, menkää parempiin paikkoihin jos ei pikku hiluista ole kiinni! Kakaroiden hillumiskenttä-
- Anonyymi
Samma mieli kakkarat meluvat ja haritseva toinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264