Suojeluskunnat valvoikansaa Esikunnillaan,sodankin aikana ja pakotti sotaan vammaisiakin !?
Ukrinassa olikarkit armeijoillaan,pitää maan sisäistä valtaa,vallankaappauksestakin asti , lännekin avustuksella!?
Kun olikarkkimme pyöritti Suojeluskuntaa ja liittymisestä kieltäytyjiä, peloteltiin tyhönpääsystä !?
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei ole oligarkkeja, toisin on teillä venäjällä!
- Anonyymi
Voi sinä yksinkertainen, Suomi oli niitä täynnä,patruunatkin eli niillä kolhooseillaan,kuin kuninkaat ja heitä myös palvetiin !?
suojeluskunnat oli valtio valtiossa,jota Armeijakin kumarsi ja Lapuanliikkeen kaveri,Mannerheimin tavoin !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinä yksinkertainen, Suomi oli niitä täynnä,patruunatkin eli niillä kolhooseillaan,kuin kuninkaat ja heitä myös palvetiin !?
suojeluskunnat oli valtio valtiossa,jota Armeijakin kumarsi ja Lapuanliikkeen kaveri,Mannerheimin tavoin !?Siis sinä et taída edes tietää mikä on oligarkki! Enkä minä ole yksinkertainen, itse olet sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823