https://yle.fi/a/74-20154027
Mistä näitä sikiää? Olisiko sittenkin pitänyt naisten pysyä vaan nyrkin ja hellan välissä eikä lähteä armeijaan sekoilemaan.
Taas yksi tapaus intissä
10
146
Vastaukset
- Anonyymi
Lieneekö jokin simputtajalesbo tuokin, en tiiä.
- Anonyymi
mistäpä c-mies voisi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpä c-mies voisi tietää
Olisinpa ollut edes c-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa ollut edes c-mies.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Naisen kuukautis kierron mukainen raivokohtaus, hormonimyrskyä-naiset pysyköön sotilaskodeissa keittämässä ruokaa ja kahvia, naisilla traumaperäinen syy alistaa johtotehtävässä aremijassa, psykologiset testit käyttöön ennekuin ämmät alkaa komentelemaan intissä-Karmala ei yksittäis tapaus, ei kahta ilman kolmatta,Karmala näyttääkin ihan mielenterveys potilaalta,ei ole kasvatus vanhemmat syynä vaan geenit ,katujen kasvattien jälkeläinen,
- Anonyymi
Noh, on muunkinlaisia naisia geeneineen. Turha koko naissukukuntaa on sotkuun ajaa jos yksi yksilö toimii rikollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, on muunkinlaisia naisia geeneineen. Turha koko naissukukuntaa on sotkuun ajaa jos yksi yksilö toimii rikollisesti.
Varsinkin sun äitis aasi
- Anonyymi
Väärät e-pillerit tekee epätasapainoisiksi , kumma tapa alistaa muita,saiaasta sakkia, vaihtoon,ei naiset ole siihen päteviä.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät tuulitunneli
- Anonyymi
Mitäs tuosta,ihan normaali intin simputus juttu varmaan 200v perinne noilla hommilla.Nyky nössöt ei vaan tajua ja heti ilmotuksia,ennen noille naureskeltiin porukalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294