MIKSEI TOSIREALISTI OLE SOMESSA!?

Anonyymi-ap

Siis moikka kaikki! 🙈 MĂ€ en kestĂ€ enÀÀ yhtÀÀn pĂ€ivÀÀ ilman, ettĂ€ kysyn tĂ€tĂ€ ÀÀneen: voisko joku PLIIS kertoa Tosirealistille, ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on ihan hirvee mÀÀrĂ€ faneja (okei ainakin minĂ€ yks, haha đŸ˜…đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž) jotka haluais nĂ€hĂ€ hĂ€net TikTokissa tai YouTubessa?? Siis oikeesti, miksei tÀÀ oo jo tapahtunut!?

Se ryhti, se ÀÀni (jota en oo ees kuullut mutta kuulen sen pÀÀssĂ€ni kun luen sen tekstejĂ€ 🙃), se kirjoitustyyli
 siinĂ€ on vaan jotain. Jotain sellaista mitĂ€ ei oo kenessĂ€kÀÀn muussa. MĂ€ en tiiĂ€ mitĂ€ se on mutta se on niiiiin kuumaa ja samalla jotenkin turvallista? đŸ˜łđŸ”„ Okei nyt hĂ€vettÀÀ mut too late.

Reijo-R on TikTokissa ja YouTubessa, samoin Sauna-Tero (joka on kyllĂ€ ihana joo, mut siis... not the same 😅), ja sit meillĂ€ ois Tosirealisti, joka vois rĂ€jĂ€yttÀÀ koko someuniversumin pelkĂ€llĂ€ yhdellĂ€ katseella kameraan. Voisko ees olla mitÀÀn tĂ€ydellisempÀÀ?? đŸ„čđŸ« đŸ’“

Ja hei! Se vois tehdĂ€ vaikka pienen puutarhavideon (ois niin söpööđŸ„ș), antaa vinkkejĂ€ liikenteeseen (tiedĂ€n, mĂ€ en aja ees autoa mut kattosin silti joka sekunnin 🙈) tai sit vaan puhua elĂ€mĂ€stĂ€ omalla upseerityylillÀÀn. MĂ€ lupaan, se ois viraali yhdessĂ€ yössĂ€.

Jos sĂ€ itse, Tosirealisti, luet tĂ€n (ja toivon ettĂ€ luet đŸ€žđŸŒ), niin tiiĂ€ ettĂ€ siellĂ€ on yks vaaleetukkainen tyttö, joka oottaa. Tai no, varmaan aika moni meistĂ€... mut mÀÀ ainakin ihan kunnolla đŸ„č💘

#tosirealistifani #teeSomekanavaNYT#fanienpyyntö #pliiistuleTikTokiin

49

544

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

NöyrÀt kiitokset ja syvÀ kumarrus. Vien kÀteni tyhjÀÀn pÀÀhÀni - harmaantuvaan ohimooni kuin upseeri ja herrasmies. Lienet söpö tyttö, jolla on elÀmÀ edessÀ kuin rakkaalla lapsenlapsellamme ViivillÀ (opinnot kesken). Olen toki otettu fanien, ihanien tyttösten, Àitien ja isoÀitien huomiosta. Voisiko joukossa olla jopa muutama "entinen tyttönen" aiemmasta elÀmÀstÀ...
      Mutta. ÄlĂ€ huoli. Kirjoittelen jatkossakin sivustolle mitĂ€ mieleen juolahtaa. Pyrin keskittymÀÀn aina oleelliseen, ja parhaan kykyni mukaan korjaamaan, ja kehittĂ€mÀÀn rakkaan kaupunkimme olosuhteita, tuntemusta, ja ennen kaikkea Kokkolan kehittĂ€mistĂ€ maamme yhdeksi merkittĂ€vimmistĂ€ kaupungeista...
      Onhan KOKKOLA Suomi-Äidin satama, portti ja kohtu tulevaisuuteen - Paratiisiin...

• Anonyymi

Noin viisitoista 15 vuotta sitten kysyin tÀltÀ herralta, miksi ei rekisteröidy tai mene vaikka naamansa kanssa Faceen. Ei tullut mitÀÀn selkeÀÀ vastausta. Jotain mumisi.

• Anonyymi

kysyitko kasvotusten? Olisi kyllÀ hienoa nÀhdÀ tosirealistilta vaikkapa analysointia kaupungin tilasta tai kunnallispolitiikasta tai muusta sellaisesta vaikkapa youtubessa, puutarhat eivÀt itseÀ kiinnosta.

• Anonyymi

Miksei realisti muuten kirjoittele enÀÀ lehteenkÀÀn? Ainoastaan runo oli, mutta muuten hiljaista.

• Anonyymi

Pari juttua on "sisÀllÀ", ja kymmeniÀ julkaisemattomia on arkistossa. KysyessÀni syytÀ siihen, miksi juttujani ei julkaista, niin vastaus oli, ettei mahdu, kun vaaliedustajien jutut ovat etusijalla. Vastasin, ettÀ edellisen vaalikauden aikana tÀrkein kirjoitukseni julkaistiin vasta vaalien jÀlkeen, ja pÀÀtoimittaja sai potkut...
        LisÀsin, ettÀ miten lehteen mahtuvat parin sivun mittaiset kirkolliset uutiset, urheilu-uutisia kolme sivua, mainoksia neljÀ sivua, ym passkaa viisi sivua, sarjakuvia, valtavan suuria kuvia, mulkkuja kaivavia passkaperseitÀ jne yms. HyvÀnen aika. LisÀtkÀÀ yksi sivu, jossa kirjoitetaan ASIAA, hah hah haaa!!!...
        Tiedoksi: Keskipohjanmaa- lehden hallitus, K-P:n Liitto, Kokkola- ja Perhonjokilaakso -lehden toimitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari juttua on "sisÀllÀ", ja kymmeniÀ julkaisemattomia on arkistossa. KysyessÀni syytÀ siihen, miksi juttujani ei julkaista, niin vastaus oli, ettei mahdu, kun vaaliedustajien jutut ovat etusijalla. Vastasin, ettÀ edellisen vaalikauden aikana tÀrkein kirjoitukseni julkaistiin vasta vaalien jÀlkeen, ja pÀÀtoimittaja sai potkut...
        LisÀsin, ettÀ miten lehteen mahtuvat parin sivun mittaiset kirkolliset uutiset, urheilu-uutisia kolme sivua, mainoksia neljÀ sivua, ym passkaa viisi sivua, sarjakuvia, valtavan suuria kuvia, mulkkuja kaivavia passkaperseitÀ jne yms. HyvÀnen aika. LisÀtkÀÀ yksi sivu, jossa kirjoitetaan ASIAA, hah hah haaa!!!...
        Tiedoksi: Keskipohjanmaa- lehden hallitus, K-P:n Liitto, Kokkola- ja Perhonjokilaakso -lehden toimitus

Toki tiedossa on, ettÀ sinulta vietiin mahdollisuudet vaaleissa menestymiseen sen eutanasiajutun julkaisematta jÀttÀmisen takia, mutta nyt on aika katsoa eteenpÀin, kaupunki kaipaa kehitysideoita ja perseileviÀ kunnallispolitiikkoja pitÀÀ rangaista sanan sÀilÀllÀ puolueesta riippumatta. Kokkola tarvitsee kannanottoja myös pÀÀlehteen, ei vain nettiin, vÀÀrinkÀytösten telaketjut kolisevat jo liian lÀhellÀ, nyt pitÀÀ ampua takaisin koko patteriston voimalla!"

• Anonyymi

Realisti voisi taas laittaa kaupungin pÀÀttÀjiÀ vastuuseen yleisö-osastolla keparissa.

• Anonyymi

VielÀkö se lintutirkistelijÀ on kaupungin palkkalistoilla. Samoin muutama muu ideavaras...

• Anonyymi

SANOKAA JOTAIN KONKREETTISTA MITÄ SE TARU OLENTO ON TRHNYT

• Anonyymi

Keksii uusia nimiÀ eri paikoille kuten Suntti, Kirkkolehdon kosteikko, Roskaruka. Lasten sivuilla sanomalehdessÀ nuo sen jutut voisi julkaista mutta ukko on 73 vuotias. Yksi puutarha juttu oli joskus ja siinÀ kaikki mitÀ tÀstÀ perholaisesta on kirjoitettu. MitÀÀn nÀkyvÀÀ tai todistettavasti itse aikaan saamaa asiaa ei tÀmÀ parasiitti ole saanut koskaan tehtyÀ.

• Anonyymi

Siis anteeks nyt vaan, mutta mitĂ€ ihmettĂ€?? 😳😂 Mun mielestĂ€ just noi Tosirealistin uudet nimiehdotukset, kuten Kokkojoki (Suntille) ja Kukkula (Roskarukalle), on IHAN PARHAITA IKINÄ! 💖✹ Paljon kivempia ja kauniimpia kuin ne vanhat tylsĂ€t nimet, joita kukaan ei ees muista. 🙈💕

Ja hei mitĂ€ sit jos Tosirealisti on 73-vuotias?? IkĂ€ on vaan numero ja mun mielestĂ€ hĂ€nellĂ€ on sydĂ€n ja mielikuvitus kuin jollain parikymppisellĂ€! đŸ„čđŸ”„ En oo oikeesti ikinĂ€ nĂ€hny ketÀÀn, jolla ois noin paljon karismaa ja ideoita (tai ainakaan en oo löytĂ€ny tÀÀltĂ€, haha 😅)! Ja mun mielestĂ€ se hĂ€nen puutarhajuttu oli tosi ihana ja inspiroiva 🌾🌿, luin sen varmaan kymmenen kertaa uudestaan! 😍

EhkĂ€ jotkut tÀÀllĂ€ on vaan kateellisia siitĂ€, ettĂ€ Tosirealisti saa niin paljon huomiota ja keskustelua aikaiseksi pelkillĂ€ ihanilla kirjoituksillaan ja uusilla nimillÀÀn! đŸ’…đŸ»đŸ˜‚ Jatkossa kannattaa muistaa, ettĂ€ kateus ei pue ketÀÀn, ei ees netissĂ€. 🙃✹

#TosirealistiForever #ParasNimikeksijÀ #kokkojokijakukkula

• Anonyymi

Korjaan, 71 vuotta.

• Anonyymi

KyllÀ se on somen syövereissÀ kertomassa "edistyksellisyydestÀÀn".

Etsit caan vÀhÀn boksin ulkopuolelta niin löytyy.

• Anonyymi

Reijo is best.

• Anonyymi

RiittÀÀ ettÀ tÀÀllÀ kehun itseÀni ja jonkin verran Facebookissa missÀ sadat seuraajani FilipiineiltÀ sekÀ jopa Venetzuelasta ihailevat kirjoituksiani, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

TARUOLENTO

• Anonyymi

Kas, reipasta tullut vaihteeksi jonkun emojiviljelijÀn "sÀÀtö", heh!

• Anonyymi

Siis OMG mitĂ€ tÀÀllĂ€ tapahtuu!? 🙈😂 En kestĂ€ tota "emojiviljelijÀÀ" mut kiitos vaan kehuista, mulla kyllĂ€ riittÀÀ emojeja vaikka koko Kokkolalle, jos joku niitĂ€ kaipaa! 😅💕🌾 Mut hei ihan tiedoks vaan, Tosirealistilla ja mulla on vaan tÀÀ yhteinen ihailu Kokkolaa kohtaan, mitÀÀn muuta ei tartte kuvitella 🙃💖 Tosirealistin jutut on vaan niin ihania ja viisaita, ettĂ€ niitĂ€ ei voi jĂ€ttÀÀ tykkÀÀmĂ€ttĂ€. Peace & love kaikille, myös sulle "sÀÀtöekspertille"! đŸ˜‚âœŒđŸ»âœš

• Anonyymi

Siis apua en kestĂ€! 🙈✹ Nyt mun sydĂ€n kyllĂ€ jĂ€tti lyönnin vĂ€listĂ€, kun nĂ€in ettĂ€ itse Tosirealisti on vastannut
 đŸ„č😭💕

EnsinnĂ€kin, KIITOS ihanista sanoista ja siitĂ€ syvĂ€stĂ€ kumarruksesta, nĂ€in sen ihan mielessĂ€ni 😳🙈 En oikeesti oo ikinĂ€ tavannut ketÀÀn, joka kirjottaa noin upeesti ja herrasmiesmĂ€isesti! Terkut muuten Viiville, oon varma ettĂ€ sillĂ€kin on edessÀÀn yhtĂ€ hieno tulevaisuus kuin isoisĂ€llÀÀn (joka on kyllĂ€ niiiin ihana tyyppi ja viisas!) 💖

Siis oikeesti, kukaan ei kirjoita asioista yhtĂ€ rohkeesti ja suorasti kuin Tosirealisti. MĂ€ ymmĂ€rrĂ€n hyvin miksi sun jutut ei aina mahdu lehteen, koska oon huomannut, ettĂ€ kaikki tĂ€rkeĂ€t asiat tĂ€ssĂ€ maailmassa tuntuu jÀÀvĂ€n kaiken turhan alle đŸ˜…đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Mut Ă€lĂ€ pliis lopeta kirjoittamista ikinĂ€, koska me sun fanit (niin tytöt, Ă€idit kuin mummotkin – joo ja ne ”entiset tyttösetkin” đŸ€­đŸ˜‚) oikeesti tarvitaan sua!

Ja hei Keskipohjanmaan toimitus (ja muut lehdet), nyt herĂ€tys! Voisitteko vihdoin tajuta ettĂ€ Tosirealistin kaltaisia persoonia tarvitaan esille eikĂ€ niitĂ€ pitĂ€s jĂ€ttÀÀ johonkin arkistojen kĂ€tköihin!! đŸ«  SiellĂ€ tosiaan riittĂ€is asiaa enemmĂ€n kuin jossain viiden sivun ”urheilu-uutisissa” (anteeks urheilijat, haha!) tai niissĂ€ passkaperse sarjakuvissa joita en oo ees koskaan tajunnut 😂🙄

Anyway, kiitos Tosirealisti, oot aivan paras ja teit mun pĂ€ivĂ€stĂ€ihan tĂ€ydellisen 💘✹ Lupaan olla ikuisesti sun uskollisin seuraaja tÀÀllĂ€, ja odotan edelleen innolla sun tulevia TikTok- ja YouTube-videoita koska mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ vielĂ€ jonain pĂ€ivĂ€nĂ€ se tapahtuu đŸ„čđŸ™đŸ»đŸ”„

#ForeverFan #TosirealistilleTilaaLehteen

• Anonyymi

Rohkeaahan se on paljastaa tukevansa VenÀjÀn hyökkÀyssotaa. SiinÀ tuli reppanasta monen edessÀ entistÀkin alhaisempi tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkeaahan se on paljastaa tukevansa VenÀjÀn hyökkÀyssotaa. SiinÀ tuli reppanasta monen edessÀ entistÀkin alhaisempi tapaus.

Backman ja Turtiainenkaan eivÀt mitenkÀÀn korkealle arvotettuja ole, paitsi jossain mÀÀrin itÀnaapurissa toki.

• Anonyymi

Siis hei vielĂ€ yks juttu, mitĂ€ oon miettiny! 🙈✹ Miksei Tosirealistista oo ikinĂ€ kuvaa missÀÀn, ei ees sen Facebook-profiilissa tai vaalimainoksessa (vaikka kaikilla muilla ehdokkailla oli)!? 😳 Olis ihan superkivaa tietÀÀ miltĂ€ hĂ€n nĂ€yttÀÀ, ettĂ€ voisin ees sanoa moikka jos hĂ€n joskus tulis vastaan Kokkolan kaduilla! đŸ„ș💖 Tai sit ihan vaan hymyillĂ€ nĂ€tisti ja mennĂ€ ihan nolona ohi
 😂 Mut siis oikeesti, voisko joku kertoa, miks nĂ€in mystinen linja? 😅

• Anonyymi

Löysin Ressun kuvan kirjastosta. Upseerimatrikkelista. Ressu kertoi VesiVeijarissa, ettÀ upseerien kuvia ei ole tarpeen jaella julkisesti turvallisuussyistÀ. TÀmÀ opetetaan jo Kadettikoulussa.

• Anonyymi

Siis hei, apua, nyt kiinnostuin! 🙈✹ Osaako joku sanoa minkĂ€ nimisestĂ€ kirjasta tai matrikkelista tÀÀllĂ€ puhuttiin ja mistĂ€ sellaisia kirjoja vois Kokkolan kirjastosta löytÀÀ? đŸ„ș💕 MĂ€ oon aina ihan fiiliksissĂ€ kaikista historiallisista kirjoista, etenkin jos ne liittyy Kokkolan historiaan tai vaikka upseerien tarinoihin ja kuviin! 📚😍 Kiitti jos joku viittis kertoa vĂ€hĂ€n tarkemmin! 💖😊

#kirjastovinkki #kokkolanhistoria #kiinnostaa

• Anonyymi

MĂ€kin olen tosirealisti fani ❀ kukkula on todella hyvĂ€ nimi. Ja hĂ€n aina kehuu myös minun ideoita esim. Kerran , kun ehdotin, ettĂ€ palmaan tehdÀÀn hotelli ja ranta keidas. Ja miksei sellaista ole ihmettelen vaan, miksei meillĂ€ Kokkolassa ole kylpylĂ€ hotellia . LĂ€hin taitaa olla Kalajoella.
        Sen voisi rakentaa palmaan vai mitÀ sanot tosirealisti? Sen nimi vois olla Kokko hovi.

• Anonyymi

Siis eiii miten ihanaa kuulla ettĂ€ muitakin Tosirealisti-faneja löytyy tÀÀltĂ€!! đŸ˜â€ïžđŸ™ˆ Ja hei toi sun ehdotus kylpylĂ€hotellista Palmaan on ihan superhyvĂ€ idea! ✹🌮 MĂ€ ainakin voisin heti kuvitella, miten ihanaa ois viettÀÀ siellĂ€ koko pĂ€ivĂ€ – ensin uimassa, sit vaan chillais altaalla, ja illalla vois kattoo auringonlaskua Kokkolan omassa "rantaparatiisissa" 🌅💕 (mielellÀÀn tietty Tosirealistin seurassa, haha! 😂🙈).

Ja siis joo, "Kokkohovi" kuulostaa just tĂ€ydelliseltĂ€ nimeltĂ€ se ois varmaan ihan sellanen Tosirealistinkin tyylinen nimi, just sopivan komee ja arvokas. đŸ„° MĂ€ oon varma, ettĂ€ Tosirealisti tykkÀÀ tĂ€stĂ€ ideasta, koska hĂ€nellĂ€ on aina ollut niin upeet visiot meidĂ€n rakkaan kaupungin kehittĂ€miseksi! đŸ’–đŸ”„

Pliiiis Tosirealisti, kerro meille mielipiteesi tĂ€stĂ€ upeesta ideasta Kokkolan tytöt odottaa tÀÀllĂ€ sun viisaita ajatuksia!! đŸ„č😘✹ #teamTosirealisti #kokkohovi #kylpylĂ€kokkolaan #parasideinkokkola

• Anonyymi

Ukkeli on 160 cm pitkÀ ja painaa yli 100 kg. PÀlvikalju ja epÀsiisti olemus. Laitatko nÀillÀ tiedoilla kuvasi nÀkyviin?

• Anonyymi

Emojipissikselle tiedoksi ettÀ hirvikin on fiksumpi kuin tuo perhosta eksynyt.

• Anonyymi

Miksi Ressun erinomaiset viestit on poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Ressun erinomaiset viestit on poistettu.

MIKSI TOSIREALISTIN VIESTIT POISTETAAN. NE ON MINULLA TALLESSA, EIKÄ NIISSÄ OLE MITÄÄN SÄÄNTÖJEN VASTAISTA. TEE RESSU TUTKINTAPYYNTÖ POLIISILLE, JA KANTELU EDUSKUNNAN OIKEUSASIAMIEHELLE. Tulen tarvittaessa todistajaksi, ja myös kymmenet ystĂ€vĂ€ni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKSI TOSIREALISTIN VIESTIT POISTETAAN. NE ON MINULLA TALLESSA, EIKÄ NIISSÄ OLE MITÄÄN SÄÄNTÖJEN VASTAISTA. TEE RESSU TUTKINTAPYYNTÖ POLIISILLE, JA KANTELU EDUSKUNNAN OIKEUSASIAMIEHELLE. Tulen tarvittaessa todistajaksi, ja myös kymmenet ystĂ€vĂ€ni.

Hirvikin on keskimÀÀrin noin 73 prosenttia ressua ÀlykkÀÀmpi olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvikin on keskimÀÀrin noin 73 prosenttia ressua ÀlykkÀÀmpi olento.

Niin on. HirvellÀ on iso pÀÀ, mutta pienet aivot. Silti suuri viisaus; Àly, vaisto, kuulo ja haju.
        Jos hirvellÀ olisi kivÀÀri, niin jokainen metsÀstÀjÀ olisi kuopattu jo ajat sitten, eikÀ kukaan "elossa oleva" uskaltaisi jahtiin osallistua...
        JK Huomatkaa ystÀvÀt: Ampumaradan "pahvihirvi" ei ammu, ja juoksee vain suoraan ees-taas... MOT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. HirvellÀ on iso pÀÀ, mutta pienet aivot. Silti suuri viisaus; Àly, vaisto, kuulo ja haju.
        Jos hirvellÀ olisi kivÀÀri, niin jokainen metsÀstÀjÀ olisi kuopattu jo ajat sitten, eikÀ kukaan "elossa oleva" uskaltaisi jahtiin osallistua...
        JK Huomatkaa ystÀvÀt: Ampumaradan "pahvihirvi" ei ammu, ja juoksee vain suoraan ees-taas... MOT

PahvihirvestÀ olikin kyse johon verrattiin. Jopa pahvipÀÀtÀkin pahvipÀisempÀÀ juippia ei juuri missÀÀn tavata. Mielenkiintoinen bongaus sinÀnsÀ.

• Anonyymi

MIKÄLI VIESTEJÄNI EI PALAUTETA VAIHDAN VASEMMISTOLIITTOON JA OTAN RUOTSIN KANSALAISUUDEN SEKÄ MUUTAN KÖÖPENHAMINAAN. MOT.

Tiedoksi Soite, Vaasan sotilaspiiri ja Pietarsaaren kaupunki

• Anonyymi

Muuten erinomaisen ok, mutta viimeinen teko jos hÀpÀiset Vasemmistoliiton. Pysyttele vain siellÀ persuissasi.

• Anonyymi

Tosirealistin sankaritarinoita kerrotaan työyhteisössÀ pÀivittÀin.

Viimeksi muisteltiin kuinka treenattiin ihmistenpelastustehtÀvÀÀ ja rintakipuisen potilaan tutkimista. Ressu tietysti halusi potilaaksi ja tilanteen keskiöön. JÀbÀleissonien kanssa keskityttiin mittaamaan ressun hengitysilman alkoholipitoisuutta.

Virkavastuiset lÀsnÀolijat eivÀt taaskaan tienneet yhtÀÀn mistÀ on kyse.

Oli niin kuuskauttaviis.

• Anonyymi

Sitten naurettiin kahvipöydissÀ esimiesten kanssa vapiseville kÀsille ja kukaan ei tiennyt mitÀÀn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten naurettiin kahvipöydissÀ esimiesten kanssa vapiseville kÀsille ja kukaan ei tiennyt mitÀÀn

Seuraavaksi naurettiin kun vuosiloma koitti, ettÀ paljon menee viinaa ja onhan rauhoittavat "lentomatkaa" varten ja missÀhÀn kunnossa tulee töihin.

EikÀ kukaan tiennyt mitÀÀn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi naurettiin kun vuosiloma koitti, ettÀ paljon menee viinaa ja onhan rauhoittavat "lentomatkaa" varten ja missÀhÀn kunnossa tulee töihin.

EikÀ kukaan tiennyt mitÀÀn

Sitten naurettiin kun oksennus ja paska taas lensi eikÀ kukaan tiennyt mitÀÀn, mutta tarttuvaa ei ole. PeriytyvÀÀ ehkÀ, jos tiedettÀis jotain. Terveydenhuollossa.

• Anonyymi

Tukka, hihi. Kirjoititko tukka.

Ihan keski-ikÀinen mies tÀÀllÀ on katketa nauruun. Olisit vielÀ maininnut perhon niin olisi eri hauskaa.

• Anonyymi

Halkokarin koiraslotalla ei ole Halsualle mitÀÀn asiaa tai iho tummuu, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Siis voi ei, mitĂ€ ihmettĂ€ tÀÀllĂ€ tapahtuu taas? 😳🙈 MĂ€ en oikeesti tajua, miks pitÀÀ aina haukkua ihmisten ulkonĂ€köÀ tai puhua noin rumasti. Mun mielestĂ€ Tosirealisti on just ihana ja hĂ€nellĂ€ on upeita ajatuksia, jotka on paljon tĂ€rkeĂ€mpiĂ€ kuin se, miltĂ€ joku nĂ€yttÀÀ! đŸ˜€đŸ’• (Ja hei haloo, kuka nyt muutenkaan ees vĂ€littÀÀ mistÀÀn kaljusta tai pituudesta, oikeesti? 🙄)

Ja toi viestien poistamisjuttu: mĂ€kin huomasin, ettĂ€ jotkut ihan parhaat Tosirealistin viestit katos tÀÀltĂ€! 😱 Mun mielestĂ€ niissĂ€ ei ollu mitÀÀn pahaa, pĂ€invastoin ne oli ihania ja superviisaita! 🌾✹ Oon ihan samaa mieltĂ€, ettĂ€ jos Tosirealisti tekis jotain virallista valitusta, niin monet fanit (mĂ€ mukaanlukien!) oltais varmasti valmiina tukemaan hĂ€ntĂ€! đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïžđŸ’–

Ja sit nÀÀ hirvijutut ja muut elĂ€invertaukset... Oikeesti hei, voisitteko jo keksiĂ€ jotain uutta ja fiksumpaa sanottavaa kuin pelkkĂ€ hirvi ja pahvipĂ€isyys? 😂 Tosirealistilla on ihan varmasti sata kertaa enemmĂ€n Ă€lyĂ€, viisautta ja kokemusta kuin teillĂ€ yhteensĂ€, ihan vaan tiedoksi! đŸ˜˜đŸ”„

Mun mielestĂ€ Kokkola tarttee enemmĂ€n positiivista energiaa ja hyviĂ€ ideoita, just sellaisia mitĂ€ Tosirealisti meille jatkuvasti tarjoaa! 🙈💕 Ja hei oikeesti, miettikÀÀ nyt vĂ€hĂ€n, ennen kuin kirjotatte jotain ilkeetĂ€ nettiin tÀÀllĂ€kin on ihmisiĂ€, joille Tosirealisti ja sen ajatukset on tosi tĂ€rkeitĂ€ ja arvokkaita! đŸ„ș✹

#teamTosirealisti #hyvÀkÀytöstakas #kokkolanparhaatideat #positiivisuusvoittaa

• Anonyymi

Mene kylÀÀn sille. TÀysin yksin hyljÀttynÀ siellÀ koiraslottana kaipaa seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kylÀÀn sille. TÀysin yksin hyljÀttynÀ siellÀ koiraslottana kaipaa seuraa.

Siis oikeesti hei, mitĂ€ sĂ€ taas höpötĂ€t? 🙄 Mun mielestĂ€ toi ”koiraslotta”-juttu on niin lapsellista ja typerÀÀ, ettĂ€ kannattaisko sun jo vaihtaa levyĂ€ vĂ€lillĂ€? đŸ˜€

Ja tiedoks vaan, ettĂ€ Tosirealistin kaltaiset miehet ei todellakaan oo koskaan "yksin ja hyljĂ€ttynĂ€" hĂ€nellĂ€ on aivan varmasti paljon enemmĂ€n seuraa kuin sun kaltaisella ilkeilijĂ€llĂ€, joka kĂ€yttÀÀ aikaansa toisten mollaamiseen. 😌✹

Mun mielestĂ€ Tosirealistissa on just sellasta karismaa ja viisautta, mitĂ€ monet (minĂ€ mukaan lukien 🙈💕) arvostaa tosi paljon enkĂ€ ees yhtÀÀn ihmettelis, jos moni nainen salaa vĂ€hĂ€n haaveilis siitĂ€, ettĂ€ sais joskus istua hĂ€nen kanssaan vaikka iltaa kahdestaan
 😇💖 Mutta ehkĂ€ just siitĂ€ sĂ€ oot vĂ€hĂ€n kateellinenkin, vai mitĂ€? 😘

#tosirealisti #parasmies #kateellisetkeksikÀÀparempaa

• Anonyymi

Tein juuri uuden toktokin ja juutubevideon, jossa mainostan työpaikkaamme. EtsikÀÀ niin löydÀtte!!

• Anonyymi

Ressukka ei kehumalla kummene yhtÀÀn. Ajanhukkaa tuollainen.

• Anonyymi

Ressun kaltaisia Kekkosen aikaisia suojatyöpaikassa työskennelleitÀ kapiaisia on paljon. Osa raittiita mutta nÀitÀ tÀmÀn perholaisen kaltaisia ikÀvÀ kyllÀ enemmistö.

• Anonyymi

Keski-Uusimaan tiedot: Kirkkovaltuutettu on kÀyttÀytynyt nuoria naisia kohtaan tavalla, joka on koettu seksuaalissÀvytteiseksi ja ahdistavaksi.

MikÀhÀn tÀmÀ on. Ajattelin vaan ettÀ jÀbÀleissonit vois ottaa mallia ja voimaantua.

• Anonyymi

Reijo on Perhon lahja Kokkolalle.

Ketjusta on poistettu 6 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikÀero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      IkÀvÀ
      88
      1507
    2. KesÀn odotuksia hyrynsalmella

KyllÀ kesÀllÀ hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylÀn menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sÀ nÀÀt

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      IkÀvÀ
      75
      1146
    4. MikÀ on ollut

EpÀmiellyttÀvin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      IkÀvÀ
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitÀ?
      IkÀvÀ
      66
      1068
    6. TÀmÀn hetken

Terveiset kaivatullesi âŹ‡ïž
      IkÀvÀ
      72
      955
    7. VielÀkö sÀ toivot

MeidÀn vÀlille jotain?
      IkÀvÀ
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkÀÀn pikkuhousujaan

KyseessÀ oli vain markkinointitempaus. Anne höynÀytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsÀ tilaajamÀÀrÀ lÀhti jyrkkÀÀn n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellÀ

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko pĂ€ivĂ€n. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❀Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. PidÀtkö kaivatustasi

MinkÀ vuoksi erityisesti? MikÀ hÀnessÀ vetoaa?
      IkÀvÀ
      33
      803
    Aihe