Voisiko joku uskonnollinen yhteisö esim. Oulun seudulta rahoittaa Laajavuoren mäkihyppyolosuhteet sellaisiksi, ettei harrastajien tarvitsisi muuttaa Kuopioon tai Lahteen? Rahoittahan voisi vaikka useamman yhtiön kautta.
Mäkihyppyolosuhteet
12
124
Vastaukset
- Anonyymi
Lue Aku Ankkaa
- Anonyymi
helteelläkin hyppämään Nykäs-Matin muovimäkeen..
mutta pyöräilijöillä on syytä olla hyvät renkaat kun tuo hiekoitussepeli voi rikkoa renksuja helposti... pitää olla piikinkestävät Continental E40 renkaat.
Ja mikä huvittaakin.. lenkkeilijätytöt menevät autojen ajoradalla hiekoitussepelin takia, kipittävät villisti menemään..- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Kaikki hyppyrimäet saisi räjäyttää maan tasalle. Aivan käsittämätöntä että muutaman harrastelijan takia pidetään hyppyrimäkiä yllä. Eihän mäenlasku ole edes urheilua.
- Anonyymi
Mattia ja Teppoa fanitan.
- Anonyymi
Matti hyppäsi pienestä mäestä 105m, Teppo jäi kumpuun. Seppo hyppi tasajalkaa.
- Anonyymi
pyöräilyretkistä niin... olen siis Kypärämäessä.. värikkäissä taloissa joissa puistomaista kohtan,,... niin niin ajattelin pyräilylenkkiä Köhniönjärven suunnalle... hiekoitussepeli kyllä luistaa vielä renkaiden alla, kuin marmorikuulat tai... laskettelusaappaat liukkaalla jäällä jääkiekkojäällä.
- Anonyymi
Olet sen verran oudon tuntoinen, että hae ihmeessä Ylelle töihin tai esiintymään.
- Anonyymi
niin Kypärämäen värikkäät talot automaattisesti ei saa muuttaa niitä hauskoja ulkomuotoa ei saisim uuttaa, sisältähänhän vähintään 2015 maqllia sitten... tekniikalrqan
- Anonyymi
Puoliseiskaan juontajaksi! Sieltähän ulostettiin se yksi homppeli.
- Anonyymi
jos eksyy Jyväskylässäj onnekin sokkeloihin, niihin betoni-juttuihin.. jos menee aina vain ylösäin niin tulee Harju vastaan jos alaspäin niin Jyvärvi tulee vastaan... värikkäät talot niin ei voi olla montaa mahdollisuutta missä on sitten hehe
- Anonyymi
Minä näen..minä näen mikä on johtava silmä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264