häirikölle että sen pitää lopettaa! En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi hänelle ylipäätään annettiin lupa aloittaa!
Tehkää selväksi
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
En halua nähdä häntä enää koskaan!
- Anonyymi
Ihminen tekee mitä tarpeelliseksi kokee. Säälihän se on, itseään siten kampittaa.
- Anonyymi
Olisi kuitenkin kannattanut kysyä minulta ennen kuin mitään aloitettiin minun mielipidettä, siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni. Siihen olisi ollut vain yksi ainoa oikea vastaus, tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa mahdollisimman kauan! Projekti pilasi elämäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kuitenkin kannattanut kysyä minulta ennen kuin mitään aloitettiin minun mielipidettä, siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni. Siihen olisi ollut vain yksi ainoa oikea vastaus, tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa mahdollisimman kauan! Projekti pilasi elämäni!
Minkälainen projekti? Eikö voi mennä toisiin töihin? Johonkin joka olisi mieluisampi ja jossa kysytään enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen projekti? Eikö voi mennä toisiin töihin? Johonkin joka olisi mieluisampi ja jossa kysytään enemmän?
Ei todellakaan sellaiseen työpaikkaan, jossa pitäisi tehdä töitä paljon nuoremman kanssa!
- Anonyymi
Tee selväksi kuka häirikkö on. Miten on. Ja lopeta jo.
Oletko saanut mitään oikeutta tätä kautta valittamalla? Vaikutat lähinnä pelkältä trollilta.
Joka ei ainakaan edistä tai näytä edistävän asiaansa yhtään mitenkään. Mikä tässäkin on edes takana?
Ärsyttävää touhua. Oikeasti. Kuulostat todella itsekkäältä, itsekeskeiseltä ihmiseltä. Ja olen mielelläni väärässä. Harvoin vain olen.
Ja satun olemaan ihan perus hyvä tyyppi. - Anonyymi
Nythän se vasta saa alkaa
- Anonyymi
Ei todellakaan ala!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ala!!
Tulen tekemään hänelle täysin selväksi, etten voi koskaan olla edes samassa tilassa hänen kanssaan! Haukun hänet lyttyyn niin totaalisesti, että varmasti ymmärtää pysyä kaukana minusta!!
- Anonyymi
Monesko on kierrossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327