Mulla tehtiin raskauden keskeytys n 3 vko sitten. Alku oli ihan ”normaalia” todella pahat kivut ja runsas vuoto. Kivut eivät kestäneet kun sen pari päivää ja jatkui normi menkka vuodolla ja normi menkkakivuilla mihin olen jo tottunut.Ei ole ollut menkkakipuja nyt varmaan viikkoon. Eilen minulla alkoi ihan järkyt alavatsa/selkä kivut. Kivut viittaavat samaan kipuun mitä koin keskeytyksen aikana eli todellakin pahemmat mitä normi menkkakipuni. Sekä tänään minulla tuli taas ulos joku kudosklöntti. Olen soittamassa huomenna lääkäriin asiasta, mutta haluaisin kuulla onko muilla samaa kokemusta? Lähinnä että onko keskeytyksen kivut tullut yhtäkkiä takaisin?
Abortin jälkeiset kivut
Anonyymi-ap
3
242
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsen m.ukavuust.appamisessa ei ole kylläkään mitään normaalia...
Ehkä kohtalo järjesti sellaisen tulehduksen ettei tarvitse jatkossa enää ikinä lapsista haaveillakaan, sittenkään kun sellaista alat joskus h.inkuamaan. Itsekkäät lapsen m.urhaajat ei ole niitä enää ansainneet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096