Aivan kuten kävi Stalinin puhdistuksissa 1930-luvulla, jolloin terävin sotilasjohto sai lähteä niskalaukauksella ja jäljelle jäi kuona ja keskinkertaisuudet, mikä näkyi tulevissa sodissa.
Venäjälle jää jäljelle Kremlin propagandaa toisteleva, omaa päätä käyttämätön massa.
Aivovuoto Venäjältä länteen tyhmentää Venäjän kansaa ja ns. eliittiä
Anonyymi-ap
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset ovat negatiivisen rodunjalostuksen tulos. Vuosisatoja viisaimmat ovat joko lähteneet tai tapettu. Lopputulos on sikäli täysin ymmärrettävä.
Oikein johdettuna venäläisestä saa ihan hyvän slaavin/orjan. - Anonyymi
Voidaan luovuttaa palstan Venäjäkiimavajakki Venäjälle, niin kummankin maan älykkyysosamäärä nousee.
- Anonyymi
Mikähän se on meidän aivovuodon takana, kun politiikan tekoon aivoja riittää niin vähän?
On kuitenkin huomioitava, että pois muuttaneet aivot eivät ole muuttaneet kulttuurisen ilmapiirin köyhyyden vuoksi , vaan rahan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368