Jos annamme rasismin rehottaa ihan vapaasti, saattavat maahanmuuttajat muuttaa pois ja jäämme kovaan työvoimapulaan. Nyt pitäisi ymmärtää ja sopeuttaa. Lähestyä ihmistä ihmisenä.
Puheet rasismista tuli ottaa vakavasti
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo että aletaan raiskaamaan raiskaajia, ahdistelemaan taxikuskeja ja ryöstämään mamuja? Tuntevatko silloin olonsa turvalliseksi?
- Anonyymi
No ei tietenkään.
Itsekin oli maahanmuuttajataksin kyydissä joku aika sitten, eikä minua raiskattu vaan oli oikein hyvä kyyti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään.
Itsekin oli maahanmuuttajataksin kyydissä joku aika sitten, eikä minua raiskattu vaan oli oikein hyvä kyyti.Minä en sellaisiin mene koskaan. Käytän Suomessa vain suomalaisia ja suomalaisia palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään.
Itsekin oli maahanmuuttajataksin kyydissä joku aika sitten, eikä minua raiskattu vaan oli oikein hyvä kyyti.Nämä matut jotka ulisee rasismista ovat niitä jotka loisivat kelan rahoilla? Nämä kunnolliset maahanmuuttajat jotka elättävät itsensä ja perheensä omalla työllään, hoitavat omat asiansa. Ja jos ei täällä viihdy voi mennä muualle, Suomi on hyvin pärjännyt ilman näitä valittavia musuja ennen niiden tuloa Suomeen? Humanitaarisesta maahanmuutosta ei ole kuin haittaa Suomen yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131