"Viron puolustusvoimille halutaan antaa oikeus tarvittaessa upottaa kansallista turvallisuutta uhkaavia kauppa-aluksia Itämerellä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f32724f6-a541-41e0-9bf2-6337254d6e1a
Viron puolustusvoimille halutaan antaa oikeus tarvittaessa upottaa aluksia
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Vrolaiset ei vaan käy upottamassa tankkereita suomenlahhteen tai siis Baltic sean pohjaan. Vähän siihen tyyliiin kun Nato räjäytti NordStream putket ja Ukrainan special ääliöt otti syyt niskoilleen. :D
Tuumasta toimeen vaan. - Anonyymi
Mä niin haluan nähdä kun Virolaiset käy posauttamassa MUKAVUUSLIPUTETTUJA Venäjän varjolaivaston aluksia suomenlahden syvyyksiin. 😜😁😂😂😂
- Anonyymi
Ai mille puolustusvoimille? Virolla EI OLE USKOTTAVIA puolustusvoimia. 😂😂😂
- Anonyymi
Viron puolustusvoimille halutaan antaa oikeus tarvittaessa upottaa aluksia
Viron puolustusvoimille???
Siis niille metsäveljille??? - Anonyymi
Milloinka kauppa aluksista on tullut jokin uhka?
- Anonyymi
Niitä on paljon helpompi upottaa kuin sotalaivoja.
- Anonyymi
Venäjä antaa itselleen myös luvan. Ampua ydinlataus keskelle Tillin tallin Tallinnaa :). Toisen voi laittaa Helsinkiin. Kovin isoja lautauksia ei tarvi. Sen verran lilliputti kaupunkeja molemmat !
- Anonyymi
Nato-Viron "puolustusvoimat" on luvannut itse räjäyttää infran ja kaikki Viron sillat ja "tärkeät" rakennukset jos sota alkaa.
Virolaiset on myös tarkoitus siirtää ulkomaille muiden vaivoiksi, vaikka ne onkin jo Nato-armeijan välttääkseen itse paenneet ulkomaille duuniin.
- Anonyymi
Viron puolustusvoimat???
Tarkoitatko Viron metsäveljet? No tämäpä onkin ihana uutinen!😇👍❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219