Purran mielipiteet koulusta ja oppilaiden kansallisuudesta tuo taas esille hänen maahamuuttovastaisuuden.
Niinkauan kuin hallitus suosii kansan kahtiajakautumista meihin ja muihin niin kalliiksi tulee .
Millaisella kiihkolla hän jaksaa puhuakaan; kuin aatuvainaa itse, jos nenän alle laittaisi viikset ei eroa olisi.
Pois persut hallituksesta.
Purra-Petterin hallitus
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin KOKOOMUS KANSSA ,JOKA ON PUOLUE JOKA ON AINA PYRKINYT TEKEMÄÄN MAASTAMME KERJÄLÄISTEN VALTAKUNNAN OIKEA LAHTARIEN PUOLUE
- Anonyymi
Työperäisessä maahanmuutossa unohtuu kulut? Tulee mukana lapset,isovanhemmat ja muuta sukua. Kaikille asunnot,koulut vanhainkodit,opetus ja muu! Ja se kielitaito!
- Anonyymi
Sellainen henkilö, joka ei länsimaassa halua elää länsimaisittain, on lähtökohtaisesti väärässä maassa. Maassa maan tavoin.
- Anonyymi
Äänestäkää vasemmistoa mielenilmauksena hallituksen leikkauksia vastaan
- Anonyymi
Tarvitsemme punaviher hallintoa, kehä 3:sta tehtävä autottomuuden
raja, ainakin polttomoottoriton vyöhyke Stadiin ilmastomuutoksen
takia. Rakennusten lämpötila pitäisi laskea 15 asteeseen koko maassa,
kyllä tarkenee , kun laittaa vain vaatetta riittävästi päälle.
Maahanmuuttoa tarvitsemme myös huomattavavasti enemmän,
jotta voimme korvata ylihintaisen vanhemman työvoiman.
- Anonyymi
JIPPII JIHADISTIT .