Vaikeita päätöksiä tulevaisuudessa. Kuoletetaanko kansalaisia sotepalveluissa vai yltyvissä sotapalveluksissa.
Sote vai Sota
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kaikki rahat aseisiin,jotka vanhenee 5 vuodessa!
- Anonyymi
Vanhenevia aseita kannattaa välttää.
- Anonyymi
Järetöntä touhua hallituksen vähäälyinen toiminta ja tämä sotahulluus kyllä ei voi muuta sanoa että kyllä nämä maamme kokoomuskenraalit on suoraan sanottuna usan persiin nuolijoita, kyllä on kallista touhua tämä NATO PELLEILY
- Anonyymi
Tämä hallitus tappaa vanhukset ja vammaiset Sotessa ja nuoremmat Sodassa, joka alkaa viimeistään viiden vuoden sisällä. Näin on.
- Anonyymi
Juuri näin, kurjistetan oman maan kansalaiset kun kaikki rahat Ukrainan sotaan, niillä miljardeilla olis tehty paljon hyvää. Mutta tärkeysjärjestys tämä.
- Anonyymi
Kela-elätit syövät ison osan yhteiskunnan ja veronmaksajien varoista. Ilman näitä, niin rahat riittäisivät huomattavasti paremmin.
Tällä hetkellä jopa terve työkykyinen ihminen voi myös saada sosiaalitukia, vaikka ei halua tehdä töitä, eli vieroksuu ja karttaa työntekoa. Onko tällainen oikein? Ei ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294