Provinssi ilmoittaa että hyväksyvät vain ne jotka hyväksyvät sateenkaariväen ja muita kehotetaan pysymään poissa. Kaikki Provinssin tulot käytetään homojen lesbojen, pervojen, transujen ja muiden vastaavien hyväksi.
Oletko hetero? ÄLÄ TULE!
https://epari.e-pages.pub/titles/epari/4498/publications/654/pages/14
Provinssi on vain sateenkaariväelle ja järjestää PRIDE-kulkueen
14
262
Vastaukset
- Anonyymi
Sateenkaariliike on poliittinen ideologia, vasemmistolainen sellainen.
- Anonyymi
Kannattaisiko vaihtaa lääkitystä, juntti
- Anonyymi
Sateenkaariliike on osa marxilaisuutta
- Anonyymi
Voiko sinne tuoda alaikäisiä, vai onko homoilu julkista?
- Anonyymi
Eikö tätä tapahtumaa voi jo siirtää johonkin pellolle, missä saisivat talloa paikat kuralle, niin säästyisi kulttuurihistoriallisesti tärkeä ja hieno Törnävän alue isommilta tuhoilta.
- Anonyymi
Provinssissa on taas tuttuun tapaan satoja huumekauppiaita.
- Anonyymi
Mä oon kullu, että persut poikotoi, niin eiköhän se siitä ala hiljalleen rauhoittumaan.
- Anonyymi
Sekin kuuluu vihervasemmistolaisuuteen
- Anonyymi
Älä nyt jaksa koko ajan persuilla.
- Anonyymi
Ketäs tuo haittaa ?
- Anonyymi
Eikös siellä euroopan parlamentissa ole oikein mahtisonnihomo? Ja perusjuomalainen. Mustan makian kanssa elää ja nuolee.
- Anonyymi
Mennään taas kerran vaimon kanssa. Kerrassaan mainio kesäjuhla. Hyvä paikka myös juhlistaa tulevaa persujen vaalitappiota.
- Anonyymi
Provinssiin on turha mennä ilman kommunistien jäsenkirjaa. Portilla varmaan suudellaan putinin kuvaa..
- Anonyymi
Mene, koe ja näe Provinssi itse. Nämä provosoivat some-hörhöt saavat jäädä keskenään sekaamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249