että onko teillä ykkösessä (siis FF originsissa) mahdollista iskee yli 10 000 damagee? Ku mulla aina kerran tää master iski 29 tuhatta ja risat. olin käyttäny tietenki parit str:ää parantavaa taikaa/esinettä. Ku yks tyyppi joskus sano ettei siinä ees pysty iskee tuhatta. Niin että onko se mun pelissä vai siin tyypis vika?
ff1
6
321
Vastaukset
- Remus..Lupin
Minä en varsinaisesti ff1:kkösestä tiedä mutta minun mielestä tyypissä ei ole mitään vikaa... Kyllä kaikissa ff peleissä pystyy iskemään yli 1000:nnin. päättelen näin koska Ffx:sässä Auronini iskee joskus noin 11000 damagee
- R1kku
c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)
- Remus..Lupin
R1kku kirjoitti:
c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)
Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!
- R1kku
Remus..Lupin kirjoitti:
Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!
juu kyllähän se menee aika helposti... paitsi että Siniä vastaan mulla ei vielä ollu muistaakseni break damage limittiä, tai jos oli, niin mie en käyttäny auronia paljoa... mutta kannattaa kyllä käyttää kehittämisessä sitä monster arenan tonberry taktiikkaa... :) sillä mie olen hahmoni suurimmaksi osaksi kehittäny xP
joltain pieneltä graafiselta bugilta. Joissain vanhoissa peleissä vastaava on tavallista, ruutu näyttää jotain 5-numeroista lukua, vaikka todellisuudessa se on jotain 3- tai 4-numeroista. Masterisi vahinko tuskin on 29000, sillä itse kehitin ff1:ssä hahmot lähes 50-tasoisiksi ja Master iski hastetettuna lähelle 2000.
Vastaavanlainen bugi on myös ff2:ssa, käytettäessa erästä miekkaa pelin loppupääkkikseen ruutu näyttää jotain 5-numeroista vaikka vahinko todellisuudessa oli semmoista 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481