ff1

unluckybahamut...

että onko teillä ykkösessä (siis FF originsissa) mahdollista iskee yli 10 000 damagee? Ku mulla aina kerran tää master iski 29 tuhatta ja risat. olin käyttäny tietenki parit str:ää parantavaa taikaa/esinettä. Ku yks tyyppi joskus sano ettei siinä ees pysty iskee tuhatta. Niin että onko se mun pelissä vai siin tyypis vika?

6

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remus..Lupin

Minä en varsinaisesti ff1:kkösestä tiedä mutta minun mielestä tyypissä ei ole mitään vikaa... Kyllä kaikissa ff peleissä pystyy iskemään yli 1000:nnin. päättelen näin koska Ffx:sässä Auronini iskee joskus noin 11000 damagee

• R1kku

c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)

• Remus..Lupin
        R1kku kirjoitti:

c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)

Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!

• R1kku
        Remus..Lupin kirjoitti:

Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!

juu kyllähän se menee aika helposti... paitsi että Siniä vastaan mulla ei vielä ollu muistaakseni break damage limittiä, tai jos oli, niin mie en käyttäny auronia paljoa... mutta kannattaa kyllä käyttää kehittämisessä sitä monster arenan tonberry taktiikkaa... :) sillä mie olen hahmoni suurimmaksi osaksi kehittäny xP

• joltain pieneltä graafiselta bugilta. Joissain vanhoissa peleissä vastaava on tavallista, ruutu näyttää jotain 5-numeroista lukua, vaikka todellisuudessa se on jotain 3- tai 4-numeroista. Masterisi vahinko tuskin on 29000, sillä itse kehitin ff1:ssä hahmot lähes 50-tasoisiksi ja Master iski hastetettuna lähelle 2000.
      Vastaavanlainen bugi on myös ff2:ssa, käytettäessa erästä miekkaa pelin loppupääkkikseen ruutu näyttää jotain 5-numeroista vaikka vahinko todellisuudessa oli semmoista 2000.

• vika ei ole vain omassa pelissäsi, vastaavaa saattaa näkyä ihan jokaisen kopiossaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe