Minä kyllä haluaisin nähdä missä se työ on

Anonyymi-ap

vaikka 15 vuotta ilman työtä olevalle. Luotto velkaisia nämä törky kommentoijat.

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se työ tarvitsee itse hakea ja hyvät suhteet ovat nykypäivää.Mitä jäätte pyöritteleen niitä peukaloita kotio 15 vuodeksi.Työttömyys on osittain tyhmyyttä.

• Anonyymi

Mikä työ? Myö???? Miksi sinä peukaloita pyörittelet? Eikö k kotona ole kivaa vai kuulutko niihin joilla on kotona paha olla?
        Onneksi suuri osa suomalaisita tykkää olla kotona ja on läheisiä ja tuttavia joille olla olemassa. Sulle on vaan sattunut huono mäihä, että olet syntynyt sukuun jossa on paha olla, tai heitä ei ole ollenkaan.

Koitappa etsiä uusia tuttavuuksia, niin ei tarvi niitä peukkuja pyöritellä.

Eiks oo joku yksinäisten puhelinpalvelu, soitappa sinne, siellä sua kuunnellaan.

• Anonyymi

Kun kävin ihan henkilökohtaisesti kyselemässä aikanaan töitä eri firmoissa,
      niin hämmästyin sitä että yllättävän monesta firmasta kuitenkin löytyi
      sitä halukkuutta ottaa töihin. Kannattaa siis sinnikkäästi pyrkiä töihin.

• Anonyymi

Varmin tae luotolle onkin liki säännöllinen postinkulku.

• Anonyymi

Satonen järjestää, muista äänestää 😂

• Anonyymi

Etkö sä nää, Orpo uudistaa eli leikkaa. Nyt se on lopettanut 100 000 työpaikkaa tuosta noin vaan!!!! Orpo lopettaa työpaikat suomesta.

• Anonyymi

Onneks ei oo töitä ja onneks niitä tarjotaan vähän ja alkaa loppumaan. Olen ollut 26 v työtön ja aion ollakkin, en hae töitä eikä työkkäreitä enää ole, ei sieltä kukaanmitään kysele eikä tarjoo orjahommia. Ovat tajunneet ettei kukaan ene ilmaisiin hommiin.

Mulla on niin paljon tekemistä kotona, että en ehtisikään muihin duuneihin, on ihana remontoida taloa ja just rakennettiin mökille aitta, siinä menee vielä hetki kun saa sen maalaus kuntoon, On kiva olla vaan, ja miettiä kaikkee ja tehdä mitä haluaa, Ja aamut on parasta, tänäänkin heräsin vasta 10.30... ja nyt oon aamupalalla.

Työttömyys on ihmisen parhainta aikaa. Rahaa kun tulee sovitusti niin mitäpä tässä meikäläinen muuta kun remontoi ja uusii kotiaan. Se on kivaa hommaa, Kylpylä on varattu pääsiäiseksi ja siellä sitten uidaan ja lomaillaan.

Työttömällä kun loma on sillon kun haluaa lomailla. ja on sen pituinen kun haluaa sen olla. Eilen ostettiin uusi jääkaappi ja pakastin, nyt on vanhat myyty, ja näin kiertotalous toimii... kaiklta osin, vaatteet ja astiat ja kasvikset ym kiertää tai myydään ja niin edelleen...

• Anonyymi

Työ on suomesta loppu, se on leikattu etuus. Nyt on leikattu, taksit, koulut, sairaalat, pankit, postit, kaikki palvelut, vanhusten hoitolat, vammaisten palvelut, lasten päiväkodit.... mitä vielä on leikkaamatta???

E D U S K U N T A !!! Täysin koskematon alue....

• Anonyymi

Myös eduskunnassa on tehty säästöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe