Ei ole yhtään sopivaa ehdokasta. Maksoin viime vuonnakin yli 4500 euroa kunnallisveroa ja mitä sillä sai? Kouluttamaton sakki ajanut tytäryhtiöt konkurssin partaalle, niin semmoisiako sitä pitäisi äänestää? Ei kiitos.
En äänestä ketään.
10
316
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän kiukuttelet. Luovutat mielipiteesi pois.
- Anonyymi
Vahva protesti.
- Anonyymi
Tuokin on joku idioottion keksimä fraasi, että jos ei äänestä, niin ei saa sitten kritisoida. Minähän olen sitä mieltä mitä MINÄ haluan. Itkettääkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on joku idioottion keksimä fraasi, että jos ei äänestä, niin ei saa sitten kritisoida. Minähän olen sitä mieltä mitä MINÄ haluan. Itkettääkö?
joo se on sitä holhous ja diktaattoritaipumusta jollai suunnalla
- Anonyymi
Et sinä mitään veroja maksanu, työnantaja vain pidätti ne sun suuresta palkasta, siis työnajata ne maksoi!
- Anonyymi
Sullehan varmaan sopis Perussuomalainen ehdokas. Hehän vastustavat tätä rahanlappuuta.
Kokpomus haapavedellä ei ole sinulle vaihtoehto - Anonyymi
Kunnan päätöksiä ei sais sotkia politiikkaan,puolueet vaan jarruna ja sotkee asiat,henkilövaalit jos ois niin äänestäisin
- Anonyymi
niin - vois olla parempi vaihtoehto kuin tämä uusi sotkuäänestys
- Anonyymi
Arvonlisävero nousi syksyllä 2024 25,5% esim.sähkössä ja muissa tuotteissa.Miksi äänestää - eipä entisetkään äänestykset vaikuttaneet.Suomessa saa vaikka syödä itsensä hengiltä kunhan kaupan kassa kilisee joka päivä.
- Anonyymi
En myöskääm Jos Suomessa voisi äänestämällä vaikuttaa, niin se kiellettäisiin. Miten kävi Naton kanssa, kansalta ei kysytty koska se olisi voinut olla kielteinen. Siksi tässä perslävessä on turha äänestää. Pitäkää tunkkinne, kun tilanteet yhtään paranevat lähden maasta, katsottu kohde ja ollut kaveroihin yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032