Kyseisen yleiskokouksen puheenjohtajana hänen toimintansa on normaalia ja jopa suositeltavaa.
Kokoomus puolueena ei voi toimia kyseisen kaltaisissa tilanteissa, joissa puheenjohtaja sattuu kuulumaan kokoomukseen.
Puolueen jäsenten tuomitsevat mielipiteet osoittavat selvästi sen, miten vääristynyttä kokoomuksen "arvomaailma" on kansainvälisten asioiden hoidossa!
Se osoittaa myös sen, ettei kokoomuksen kannata asettaa edustajiaan Etyjin turvallisuus- ja yhteistyöjärjestön kaltaisiin järjestöihin.
Pia Kauman toiminta Etyjin parlamentaarisen yleiskokouksen puheenjohtajana.
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Pia Kauman kritisointi on omituista käyttäytymistä suomalaisilta politiikoilta?
Hän vaikuttaa toimineen rehellisesti valtuuksiensa puitteissa.
Koko Etyjin arvovalta kärsii, ellei toiminta perustu puolueettomuuteen.
Sen voisi yhtä hyvin lakkauttaa tarpeettomana! - Anonyymi
Ex-puolustusministeri näyttää sekoittavan Naton ja Etyjin!
- Anonyymi
Ennen kokoomus oli oikea kansallismielinen suomalaisten puolue, aina oli joitakin jotka kävivät Tehtaankadulla nuolemassa? Puolueen johto piti linjansa, samoin nyt on muutamia jotka yrittää parantaa asemiaan olemalla venäjään yhteyksissä? Toivottavasti tälle blondille näytetään paikkansa? Ryssä on Suomen vihollinen, on aina ollut ja tulee olemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368