Hei, teen kyselytutkimusta yksilöiden arvomaailman ja henkilökohtaisten arvojen (erityisesti sukupuolten välisiin suhteisiin liittyviin) välisestä suhteesta heidän kokemuksiinsa romanttisen kumppanin etsimisestä ja löytämisestä. Tähän mennessä minulla on ollut vaikeuksia rekrytoida miehiä (miehet ovat tällä hetkellä aliedustettuina osallistujien joukossa), joten etsin erityisesti miesosallistujia, vaikka naisetkin ovat lämpimästi tervetulleita osallistumaan!
Kyselyn täyttäminen kestää noin 10 minuuttia. Kyselyn lopussa sinulla on mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa voit voittaa 25 euron lahjakortin S-ryhmään. Tutkimuksessa ei kerätä tunnistettavia henkilötietoja. Osallistuaksesi:
• Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias
• identifioida itsesi mieheksi tai naiseksi (tämän ei tarvitse olla syntymässä määritelty sukupuoli)
• määritellä seksuaalinen suuntautumisesi pääosin heteroseksuaaliksi (voit siis identifioida itsesi biseksuaaliksi, kunhan olet pääosin kiinnostunut toisesta sukupuolesta)
Jos päätät osallistua, sinulla on mahdollisuus voittaa 25 euron lahjakortti S-ryhmään Suomessa. Kyselyn linkki: https://redcap.link/kumppaninloytaminenjaarvomaailma.
Kiitos ajastasi ja osallistumisestasi!
Catharina Walldén, väitöskirjatutkija, Åbo Akademi
Mitä suomalaiset miehet ajattelevat sukupuolten välisistä suhteista?
23
325
Vastaukset
- Anonyymi
mutta niin omani tuo sääjuttujen ottaja.. sdinändä hauskakin, voin jä'ttää sen yöksikin päälle kun ei kuluta dähkä' jos ottaa vain kuvisnds dilloin yällöin
kuluttaa vähemmän sähköä kun 60 wattinen hehkulamppu.. - Anonyymi
Sosioekonomisen statuksen kunnossa oleminen, ulospäinsuuntautuneisuus ja somemyönteisyys ovat nähdäkseni pariutumista edistäviä ominaisuuksia. Tänä päivänä talouspuoli ja usko tulevaan ovat lisäksi korostuneet. Siinä mielipiteeni.
- Anonyymi
niin hauska jouluvalojuttukin amweikklaisten autosta joku nyt heitti parkkivalon päälle nyg nyt träysillä jqeeuvalot.... jouluv alo
- Anonyymi
Niinpä, että genderisilvottu määrittelisi itsensä pääosin heteroseksuaaliksi. Mädätys senkun etenee.
Sukupuolten väliset suhteet ovat miehen ja naisen välisiä suhteita, muu on sodomiaa. - Anonyymi
niin amerikkalaisfen romufefavisfra surtoisra coi eh vaikka niin jotwin hauskoja jouluvalojakin..
osistw hsh - Anonyymi
No nyt jo kysely kiinni?
Ilmeisesti saanu jo tarpeeks vastauksia.- Anonyymi
Piste pois linkin lopusta, niin pääset perilke
- Anonyymi
Voin kertoa että vain sosiaaliset alkoholia juovat miehet ja naiset löytää kumppanin baarista. Viinaa pitää juoda jotta tapaa naisia ja miehiä. Tunne monta miestä jotka eivät ole löytäneet kumppania normaalista elämästä kuten töistä tai harrastukista. Alkoholia juovat tapailevat ja alkavat seurustelemaan.
- Anonyymi
Juurikin näin, ja lisäksi jos mies on ujo niin edes kännäily ei riitä. Mun pitäis varmaan vetää jotain huumeita viinan lisäksi jotta rohkaistuisin sen tarvittavan verran 😅. Piri kuulemma lisää itsevarmuutta. Lääke esim. esiintymiskammoisille 🤔? Trollaanko? No ehkä vähän 🤏.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, ja lisäksi jos mies on ujo niin edes kännäily ei riitä. Mun pitäis varmaan vetää jotain huumeita viinan lisäksi jotta rohkaistuisin sen tarvittavan verran 😅. Piri kuulemma lisää itsevarmuutta. Lääke esim. esiintymiskammoisille 🤔? Trollaanko? No ehkä vähän 🤏.
Mieluummin kokkelia.
Joo, eipä aukene kysely enää meile. Olisi ollutkin painavaa asiaa. Ja åbo Akademi, nyt varmaan heitä kaduttaa, kun mulla ois ollu kasvatustieteen perusopinnot suoritettuna ja ruotsin valtakunnankin tunnen kuin omat taskuni. Muuten taidehissaakin oon lukenu, että vaikka ite sanonkin niin kokenu mies oon.
- Anonyymi
Nippaa piste pois linkin lopusta, niin pääset vastaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä dippaan. Siis nippaan pisteen pois.
KiitosAnonyymi kirjoitti:
Juu mä täytin, oli mielenkiintonen. Täyty olla tarkkana että meni oikein päin vaihtoehdot. Siis eri mieltä sama mieltä, ettei oo tahtomattaan mikään sovinistihirmu.
Kai ton väitöstutkimuksen saa jostain lukee kun valmistuu? Jos sen siis tälleen perusopintopohjalta ymmärtää. Ja jos ei ymmärrä, niin eiku aineopintoja suorittaan.
- Anonyymi
tiöee öimta maååo åaoma,aööa m'em lpmetoedpm livasta jaaa
- Anonyymi
Jos oikeasti et saa kirjoitettua selkeämmin, niin auttaisiko puheohjaus/oikoluku. Välillä en saa mitään selvää, joten en voi vastatakkaan mitään.
>simiti<
- Anonyymi
Täytin mokoman humpuukkikyselyn. En osallistunut mihinkään arvontaan. En tarvitse mitään. Menkööt jollekin ätmille hieman karkkirahaa.
>simiti<Hyvä simiti, arvostan.
Mä oon sen verta ahne, että osallistuin arvontaan. Vaikka onhan mulle S ryhmä sellanen punanen vaate. Mutta tuskin tota voitan.
- Anonyymi
Täytin tutkimuksen. Olisin halunnut vielä sanoa, että naiset ovat työtään tekeviä virkailijoita, ammattilaisia ja asiantuntijoita, joita kohtaan minulla ei ole oikeutta osoittaa henkilökohtaista kiinnostusta kuin puhtaasti ammatillisessa merkityksessä, mutta tutkimuksessa ei ollut kenttää vapaalle kommentille.
- Anonyymi
Joo, tuntui kuin olisi pääosin hömppälehtien otsikoista kootut ja tehdyt kysymykset.
Ikään kuin esim.työpaikoilla yksi oleellinen numero olisi seurata yhtenään mahdollisia seurustelu- tai sänkykumppaneita. Siitä taas tuntu, että jos olisi vastannut jonain toisena hetkenä, vastaukset olisivat jopa oleellisesti erilaisia. Sellainen tutkimustulos, vaikka vastausten ääripäät tilastollisesti tasoittuneenakin, ei oikein vakuuta. Jos kärjistetään, tutkimus ei välttämättä anna sellaisia tuloksia, kun tutkimuksen toimeenpanijat haluaisivat...
- Anonyymi
"naisetkin ovat lämpimästi tervetulleita osallistumaan!"
Sitä minäkin.. osallistuttu on.
- Sheena Tuli täytettyä; tiedettä on mukava tukea.
Toki on myönnettävä että kun kyseessä on yhdistelmä sukupuoli,arvot ja kumppanin löytäminen niin hiukan tuo kysely hylki. Ei siis itse kysely ja siitä tulevat vastaukset vaan sen jälkeen kun media ja järjestöt alkavat tehdä päätelmiä lopputuloksesta ollaan helposti tilanteessa hyvikset vastaan pahikset.- Anonyymi
jaah, mitäpä maapallo ajattelee kiertoradastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327