Onko sujunut hyvin asennus? Olen lukenut että taas ollut ongelmia. En ole päivittänyt vielä edes maaliskuun päivityksiä. Mites tämä uusin, tullut tiistaina 8.4.2025?
Ongelmallin päivitys siis KB5055523.
Windows11 huhtikuun päivitys KB5055523
34
376
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan tuo asentunut.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia kuten ei tähänkään asti.
- Anonyymi
Jotain oli. Päivityksen jälkeen hiiren kursori lakkasi näkymästä. Näppäimistön avulla väkersin koneen buuttaamaan uudestaan ja sen jälkeen kaikki oli taas ok.
- Anonyymi
Miten sait sen buuttamaan näppäimistön avulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtanapista!
- Anonyymi
Mun hiiri on edelleen omituinen, i7 ja Hp kone. Tuntuskun liikkuu viivellä ja isoilla asekelilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtanapista!
Okei, aattelin jo että olet joutunut käyttämään jotain ctrl ja alt ja del -juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun hiiri on edelleen omituinen, i7 ja Hp kone. Tuntuskun liikkuu viivellä ja isoilla asekelilla.
Tän mainitun päivityksen jälkeenkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö kooneesi virtanapin? Paina sitä 10 sekunttia!
- Anonyymi
En ole kuukauteen käynnistänyt konetta, vaan käytellyt vain tablettia ja kännykkään. En osaa sanoa tuleeko ongelma.
- Anonyymi
Eli olet kuin aika moni muukin nykyään, kännykällä tai tabletilla hoitelet asiat ym.. Tälläkin palstalla väännettään vuodesta toiseen kumpi parempi windows vai linux mutta tosi asiassa suurin osa kayttää joko androidia ta iphonea.
- Anonyymi
Laitoin vaihteeksi koneen käyntiin. Siellä oli jo jonossa maaliskuun päivity.s. Myös laitevalmistajan päivtyksiä meni ensin. Viimeisenä asentui tuo ...523. En ala nyt tutkimaan muuttuiko mikää, mutta on ainakin päivitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin vaihteeksi koneen käyntiin. Siellä oli jo jonossa maaliskuun päivity.s. Myös laitevalmistajan päivtyksiä meni ensin. Viimeisenä asentui tuo ...523. En ala nyt tutkimaan muuttuiko mikää, mutta on ainakin päivitetty.
Ok mulla sama edessä nyt pääsiäisenä. En ole kanssa päivittänyt maaliskuuta enkä tätä uutta huhtikuulta. Kestikö sulla kauhean kauan ennen kuin noi kaikki meni läpi ja asentui? Siis kun monta samassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok mulla sama edessä nyt pääsiäisenä. En ole kanssa päivittänyt maaliskuuta enkä tätä uutta huhtikuulta. Kestikö sulla kauhean kauan ennen kuin noi kaikki meni läpi ja asentui? Siis kun monta samassa?
Oletko jo henkisesti valmistautunut ponnistukseen?
- Anonyymi
Nyt taas Tubutin päällä. Ja laitoin koneen päivittämään ja tuli tuo päivitys. Hidas verratuna Linux päivityksiin? Ei ainakaan satunnaisessa käytössä tuolla päivityksellä havainnut mitäään ongelmia?
- Anonyymi
Eli meni läpi ok. Kestikö päivittäminen siis kauhean kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kestikö muutama 10 min.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kestikö muutama 10 min.?
Kestikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestikö?
En muista enkä ottanut aikaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mikään Windowsin päivitys ei ole nopea.
- Anonyymi
Jotkut on kertoneet ongelmista.
- Anonyymi
Esim. kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. kuka?
Googlaa toi päivitys ja Reddit.
- Anonyymi
Lisää kokemuksia?
- Anonyymi
Olen päivittänyt koneeni aina ja ei ole ollut mitään Ongelmia Lenovo ja HP kannettavia.
- Anonyymi
Hyvin toimii!
- Anonyymi
Ukraina alkavat jakaa tietoja Ukrainan asevoimien Sumyn kaupungin komentokeskukseen tehdyn iskun seurauksena kuolleista.
- Anonyymi
Ei korjannut 24h2 ongelmaa, jonka jälkee mm Edgen kuvan fonttien reunat ei ole sileitä vaan rosoisia.
- Anonyymi
Mutta päivitys sujui ok?
- Anonyymi
Zelenskyin käsitys mailmasta on kuin pikkupojalla! Zelenskiyn fanttasiat ja kuvitelma narnia jossa Ukraina.
- Anonyymi
Onpas sekavaa sössötystä taas linuxistilta.
- Anonyymi
Persujen tappio on tappio linkuralle ja Putlerille.
- Anonyymi
KAIKKI VALTA NEUVOSTOILLE
EI MITÄÄN VALTAA PUOLUEELLE - Anonyymi
Aloittaja tässä, sain päivitettyä tämän mutta siihen meni yli tunti ja kone tuntuu hieman hidastuneen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259