Ei tule vastaan muita, kuin lähinnä noita kasseja? Vaikea päätellä, että tukeeko kyseinen ihminen vain vähemmistöjä, vai onko henkilökohtaista? Eikä ole täysin poissuljettu, että ei olla tietoisia kyseisistä tuotteista ollenkaan... Niin. Öööh. Toivoisitteko, että teidät huomioitaisiin jollain lailla, vai mitä? Joillakin on ne kassit jo niin kauhtuneita, että hädin tuskin enää raitoja erottaa... Tällä viikolla näin hyvin todennäköisesti just käyttöönotetun uuden kassin.
Mitä sateenkaarituotteita käytätte arkena?
Anonyymi-ap
3
384
Vastaukset
- Anonyymi
En käytä mitään. Noita kasseja näkee paljon, eivät läheskään aina viittaa kantajan identiteettiin.
- Anonyymi
Karabiini avaimenperänä, aina. Muuten ei varmaan päällepäin arvaisi. Mua saa ainakin lähestyä 😊
- Anonyymi
No en kyllä käytä mitään sateenkaarituotteita. Eiku taitaa Mulla olla keittiön verhossa sellainen pinni jossa on sateenkaaren värit ja #aitorakkaus-teksti.
En tuo seksuaalista suuntautumistani mitenkään esille tai tee siitä isoa numeroa, koska se ei ole minulle mikään iso juttu. Elän ihan tavallista arkea tavallisena naisena tyttöystäväni kanssa.
N38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259