isänsä tietokoneen. Siihen ei moni pystykään. Tosin asia mahdollisesti helpottaa se, että osaako diilimies Trump sammuttaa koneensa oikeaoppisesti. Salasanaakaan tuskin on kovin vaikea keksiä, kun tietää kenen koneesta on kyse. Siinä tuskin on yhtään erikoismerkkiä tai muuta numeroa kuin ykkönen.
Diilimiehen poika on tullut isänsä ja on nero ikäisekseen. Osaa käynnistää jo 19-vuotiaana
Anonyymi-ap
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyll niit erikoismerkkei on vähä pakko nykysi sinne lätkii, että s-sana hyväksyttäis. Ja sorry, kui h-tis tään konee sais sammutettuu, voisko joku jelpat?
- Anonyymi
Eikä siinä, että poika murtautuu isänsä tietokoneeseen ole tietenkään mitään uhkaa tai tietovuotovaaraa?
Barron pojalla ei ole varmaan vielä omaa tietokonetta, kun Barron joutuu pelailemaan isin koneella sillä välin, kun isi golfaa.
Jos tämä ei olisi totta, niin tilanteelle voisi nauraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358