Koivuhakaan bussiyhteys kunnon

Anonyymi-ap

Kokkolan kaupunki ku muutti bussiliikennettä. Niin koivuhaka oli häviäjän puolella, ja mitä järkeä on bussilla enää kulkea ku ei pääse mihinkään enää yhdellä linjalla?

Ja kenen typerän ihmisen mielestä oli järkeä jättää toinen kierros koivuhaata sairaalaan??

Iha typerää..

Monet sairaala ajat on tasalta, joten tuntia aikaisemmin pitää lähteä jos haluaa olla ajoissa tai myöhästyä.

Koivuhaasta on muutenki viety palvelut ja kyllä minä Koivuhaassa asuvana haluan ja vaadin. Että voin jatkossakin asua Koivuhaassa jossa rakastan asua.

Miksi muitten alueiden bussiliikennettä on parannettu, mutta meidän Koivuhaassa asuvilta vietiin toimiva linja!

Ei kaikilla ole autoa...

Nyt Kokkolan päättäjät on aika laittaa myös tämä asia kuntoon...

Bussit kulkee tyhjinä, koska ihmiset ovat Koivuhaassa täysin kyllästuneitä että mihinkään ei enää Koivuhaassa pääse bussilla vaan pitää vaihtaa!

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kokkolan liikenne hävisi Dahl bussiyhtiölle kilpailutuksen niin harvenee lisää bussivuorot Koivuhakaan ja pihlajaan.

• Anonyymi

Kaikki bussit alkavat vain kiertää sokojalla koko päivän

• Anonyymi

Mä olen aina ihmetellyt sitä miksi kaupungista koivuhakaan menee tunti, kun se pyörii koko Kokkolan, mutta koivuhaasta pääsee kaupunkiin kymmenessä minuutissa.
      Koivuhaka- kaupunki välille pitää saada oma linja joka kulkee vain reittiä.
      Koivuhaka-Ykspihlaja,- kiviniitty - sairaala - Kokkolan keskusta ja takas.
      Ei koivuhaan linjan tarvitse halkokarille mennä.

• Anonyymi

Tehdään Kokkolaan ratikka joka menee halkokarille ja rytimäelle ja jätetään bussi linja koivuhakaan . Lisäksi koivuhaasta pitäisi päästä myös Heinolankaareen bussilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe