Voisiko tuon hullumpaa päämiestä suurvallalla olla kuin D.Trump USA:ssa? Tuskin. Ja jotkut kotiSuomessakin vielä hykertelee, ettei sentään demokraatti Harrisista tullut presidenttiä. Nämä hykertäjät asettuu kovin tarkoin nykyisen Suomen hallituksen sisäpiiriin. Oikeasti, kokkareet ja perekset ei ole mitenkään yksiselitteisesti sanoutuneet irti hra Trumpin ideologiasta, eli ovat samoilla linjoilla. Noh, huomenna äänestetään meilläkin !
TRUMP, SEKOPÄÄ
Anonyymi-ap
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mites Suomen???
- Anonyymi
Trumppi on arvaamaton hörhö
- Anonyymi
Ei kyllä olisi Harris ollut hyvä presidentti? Kumma että vaikka 350 miljoonaa ihmistä, niin ei löydy kuin kaheli narsisti ja musta nainen? Kohta alkaa loppua trumpin tukijoiden usko paskaanpuhujaan? Piti lopettaa heti Gasan sota, Ukrainan sota . Usan talous kuntoon ja laittomat maassaolijat ulos ? Eipä tainnut onnistua?
- Anonyymi
Demendiavari oli hölmömpi!
- Anonyymi
Ans kattoo vuoden päähän, mikä on tilanne silloin!
Ehkäpä maailma on silloin parempi; sodat ovat loppuneet ja sotahullut on saatu kuriin, suomalaisetkin sellaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368