Rohkenisin pelata häntä vastaan milloin tahansa, vaikka en tiedä pelistä kuin säännöt suurin piirtein. Trumpin aivoitukset voi lukea kuin avointa kirjaa. Hän uhoaa, kiristää painostaa, mutta kun läpsäyttää poskelle, perääntyy kuin vikisevä vasuri.
Trump ajaa USA erityksiin kuin P-Korean. Sen jälkeen hän saakin Kimistä uuden tasokkaan pelikaverin. Luotettavien lähteiden mukaan Pohjois-Korean johtaja Kim löi 11 hole-in-onea eka kertaan pelatessaan. Siinä on Trumpille lyömätön ennätys.
Diilimies ei ole saanut aikaan vielä yhtään diiliä. Trump kehuu olevansa myös hyvää pokerin pelaaja
Anonyymi-ap
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se nyt vain ravistelee maaliman!
Vanha korruptoitunut vapisee pelosta! - Anonyymi
Ai Venäjä ja sen alusvaltiot vapisee? Totta, niin tekevät, että Putin joutuu nuolemaan jopa Trumpin lähettilään Witkoffin takamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393