SUURPETOPOLITIIKAN KOLME ASIAA JOTKA ON HETI MUUTETTAVA!

Anonyymi-ap

ERITYISESTI PERUSSUOMALAISET METSÄSTÄJÄT!
Arno Westerholm, joka on ehdolla perussuomalaisen puolueen puheenjohtajistoon 14 kesäkuuta Lahdessa pidettävässä puoluekokouksessa toteaa, että kuluvan hallituskauden aikana täysin toimimattomaan suurpetopolitiikkaan on saatava vähintään seuraavat kolme olennaista muutosta:

1) Poikkeuslupiin perustumaton kiintiömetsästys sudelle, karhulle sekä ilvekselle poronhoitoalueen eteläpuolelle!

2) Hätävarjelupykälä metsästyslainsäädäntöön koskien kaikkia suurpetoja!

3) Suurpedon tappaminen poistettava törkeän metsästysrikoksen tunnusmerkistöstä.

Viherpolitisoitunut media vaikenee, välittäkää tietoa aina Hangosta Utsjoelle!
Ääni Westerholmille puoluekokouksessa on ääni vahvalle ja määrätietoiselle johtajalle! Ääni metsästyslain kokonaisuudistukselle!

11

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö nämä julistukset kuulu puoluesivuille? En minäkään halua lukea harrastussivuilla poliittista julistusta.

• Anonyymi

Samalla logiikaalla sinun metsästys vastaiset ulinasi ei kuulu tälle palstalle.

• Anonyymi

SUURPETOPOLITIIKKA KUNTOON!

• Anonyymi

KARHU HYÖKKÄSI IHMISTEN KIMPUUN NURMEKSESSA! Metsästys&Kalastusosiossa PS-poliitikko Arno Westerhomin metsästyspolitiikkaa kannattanut ja Nurmeksen tapauksesta informaatiota välittänyt aloitus POISTETTIIN!

Media sensuroi, pitäkää huoli, että informaatio leviää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KARHU HYÖKKÄSI IHMISTEN KIMPUUN NURMEKSESSA! Metsästys&Kalastusosiossa PS-poliitikko Arno Westerhomin metsästyspolitiikkaa kannattanut ja Nurmeksen tapauksesta informaatiota välittänyt aloitus POISTETTIIN!

Media sensuroi, pitäkää huoli, että informaatio leviää!

Täältähän metsästys vastainen moderointi poistaa jatkuvasti metsästäjien kommentteja. Sitä vastoin tämä häiriintynyt vastustaja jonka päivätyö täällä on provosointi saa uhkailla metsästäjien koirien myrkyttämisillä ja ampumisilla julkisesti ja vaikka olen tehnyt siitä lähemmäs sata poistopyyntöä moderointi ei reagoi. No on siinä se hyvä puoli, että viesti näkyy suoraan viranomaisille jossa kehoitetaan rikolliseen toimintaan joka jo itsessään on lain vastaista. Samalla myös s24 osallistuu rikollisen suojeluun. Varmuuden vuoksi olen ottanut siitäkin kuvakaappauksen joita olen arkistoinut jo sadoittain tämän trollin tekeleitä. Tuttavani on rikospoliisi jolle niitä olen näyttänyt ja hän sanoi ainakin, että useassa syytekynnys ylittyy ja lupasi ajan kanssa niihin puuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältähän metsästys vastainen moderointi poistaa jatkuvasti metsästäjien kommentteja. Sitä vastoin tämä häiriintynyt vastustaja jonka päivätyö täällä on provosointi saa uhkailla metsästäjien koirien myrkyttämisillä ja ampumisilla julkisesti ja vaikka olen tehnyt siitä lähemmäs sata poistopyyntöä moderointi ei reagoi. No on siinä se hyvä puoli, että viesti näkyy suoraan viranomaisille jossa kehoitetaan rikolliseen toimintaan joka jo itsessään on lain vastaista. Samalla myös s24 osallistuu rikollisen suojeluun. Varmuuden vuoksi olen ottanut siitäkin kuvakaappauksen joita olen arkistoinut jo sadoittain tämän trollin tekeleitä. Tuttavani on rikospoliisi jolle niitä olen näyttänyt ja hän sanoi ainakin, että useassa syytekynnys ylittyy ja lupasi ajan kanssa niihin puuttua.

Hyvää työtä👍!
        Metsästys ja Kalastuspalsta muuttunut vuoden sisällä huomattavasti. Asiapohjaista, varsinkin metsästyspolitiikkaan ja henkilöihin jotka valituksi tullessaan muuttaisivat politiikan suuntaa esittäviä/kannattavia aloituksia ja kommentteja sensuroidaan!

Metsästysvastaiset häiriköt saavat melskata vapaasti! Jopa esittää laittomia uhkauksia!

On huolestuttavaa, että asiapohjaiset kirjoitukset vähentyneet palstalla huonattavasti. Onko kyseessä sensuuri vai lukijoiden kyllästyminen palstan nykytilaan!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää työtä👍!
        Metsästys ja Kalastuspalsta muuttunut vuoden sisällä huomattavasti. Asiapohjaista, varsinkin metsästyspolitiikkaan ja henkilöihin jotka valituksi tullessaan muuttaisivat politiikan suuntaa esittäviä/kannattavia aloituksia ja kommentteja sensuroidaan!

Metsästysvastaiset häiriköt saavat melskata vapaasti! Jopa esittää laittomia uhkauksia!

On huolestuttavaa, että asiapohjaiset kirjoitukset vähentyneet palstalla huonattavasti. Onko kyseessä sensuuri vai lukijoiden kyllästyminen palstan nykytilaan!?

Moderointi hallinnoi omalla ideologiallaan palstaa. Siksi he ovat antaneet metsästys vastaisuudelle vallan jopa laillisuuden uhallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt sulla on oikein rikospoliisi tuttavana ,höpö höpö ukko olet.😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt sulla on oikein rikospoliisi tuttavana ,höpö höpö ukko olet.😄😄😄

Taasko alkoi pelottamaan oma epäasiallinen käytöksesi palstalla kuten viimeksi, kun uhkailit metsästäjien henkeä täällä avoimesti. 😂 Osui ja upposi jälleen palsta trolliin. Olet yrittänyt epätoivoisesti täällä viikkokausia trollata ja olet pettynyt, kun kukaan ei niihin ole tarttunut. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko alkoi pelottamaan oma epäasiallinen käytöksesi palstalla kuten viimeksi, kun uhkailit metsästäjien henkeä täällä avoimesti. 😂 Osui ja upposi jälleen palsta trolliin. Olet yrittänyt epätoivoisesti täällä viikkokausia trollata ja olet pettynyt, kun kukaan ei niihin ole tarttunut. 😂

Sulla on höpö höpö jutut .😄😄

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe