Hei, olen siirtymässä noin 4 kuukauden päästä 7 luokalle ja vähän jännittää et onko kokeet vaikeampia ja tunnit ylipäätänsä, entinenkin jännittää tuo matikka. Onko hikistä joka päivä vai onko vähän rennompaa? Motivaatiota minulla löytyy koska haaveeni on tulla lentäjäksi isona ja arvosanat ovat aika tärkeitä, ja motivaatiota tuo myös se että saan aloittaa ns puhtaalta pöydältä. Mut yläkoulun käyneet, kuinka vaikeaa siellä on?
Onko yläkoulun tunnit vaikeampia?
3
187
Vastaukset
- Anonyymi
onhan se paljon hauskempaa ja rennompaa kun peruskoulu mutta jos ihan täydet kympit jokaisesta aineesta haluat niin siihen piitää kyllä tehdä töitä, ite menin koko yläasteen harjoitelematta yhteenkään kokeseen mutta tein kaikki tehtävät jotenkin huolellisesti ja oli loppuarvosana about 7.
- Anonyymi
Ei siinä muu auta ku opiskella 12 tuntia koulun jälkeen. Et muuten pääse top 5 lukioon ja siitä se alamäki ja alkoholisoituminen ym. alkaa. Mut ota vaan chillisti ja ei mitään paineta bro.
- Anonyymi
No sanon sen et kielissä vaan 9lk syksy vaikuttaa joten älä stressaa niistä jo 7 lk mut HISTORIA on se johon PITÄÄ graindaa, also tuntityöskentely on aika tärkee. Esim terveystieto, historia, biologia ja maantieto niitä sit 7lk kannataa pitää 8/9 arvosanoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219