Huomasin juuri antaneeni palautetta kuusi vuotta sitten ilmestyneeseen kommenttiin.
Vuosi sitten luin kirjan, joka oli kirjoitettu 252 vuotta sitten, ja nauroin itseni pihalle sivuilta.
Tietovisakysymys
Kenen seuraavien henkilöiden kanssa F on istunut oluella, vai kenenkään heistä?
a) EP Salonen
b) Debbie Harry
c) Kylie Minogue
d) David Bowie
e) Nick Cave
(hihitystä)
GAP
18
331
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Siis EP on sellainen jäbä, että ei ole toista, mutta en ole istunut bissellä hepun kanssa.
Bowie taas on sellainen jäbä, jollaista ei voi olla olemassa, joten en ole istunut bissellä hänen kanssa.
D on taas niin kaukainen, etten edes voisi olla hänen kanssa bissellä, sillä sydämeni pysähtyisi.
Nick taas on niin synkkä tyyppi, että jo hänen varjonsa musertaisi minut… Sekä bissen.
Eli oikea vastaus KM
Bravissimo.
(hihitystä)- Anonyymi
Rentous
Mikä K:n jättimäinen, suorastaan galaksin tasolla leijuva tuoksu on, on kuin ruusutarha rämeiköissä, joista ei voi selvitä hengissä, sillä kaikkialla odottaa myrkky, tuskallinen kuolema ja katumus.
Edes rantaveteen ei sovi kahlata.
Mutta kun tämä minimoni istahtaa pöytään, niin keskustelu alkaa kuin luonnostaan.
Mielestäni Kylie Minogue on ainoa kunnon kundi tässä todellisuudessa.
Piste
((hihitystä) - Anonyymi
Joku au-pair ( se sarja au-paireista joskus vuonna 2013- 14 ) sanoi jotenkin että David Bowie on ikäloppu fossiili. Oli jotenkin järkyttävää kuulla n. 18 vuotiaan tytön mielipide- siis silloin Bowie 2013 vuonna vielä eli. Hänhän kuoli 2016. Kyllä Bowien musiikki ei tänäänkään kuulosta fossiiliselta...
- Anonyymi
Itsensä eli Rose Dawsonin kanssa. 🌹
- Anonyymi
Eli täytyy jatkaa että NC:n kanssa.
- Anonyymi
Mjaa
En edes ymmärrä mitä teen, joten olen kaiken kantaja.
Inhoan laivoja, unelmia ja todellisuutta.
(Nyttemmin on kyllä tullut selväksi se että universumi pyörii.)
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
En edes ymmärrä mitä teen, joten olen kaiken kantaja.
Inhoan laivoja, unelmia ja todellisuutta.
(Nyttemmin on kyllä tullut selväksi se että universumi pyörii.)
(hihitystä)Jos emme
Yhdellä ainoalla teleskoopilla (JWST) olemme saattaneet itsemme sellaiselle kynnykselle, jossa totuus loppuu ja jokin muu alkaa.
On, ja sitä on paljon.
(reps)
- Anonyymi
Huuhaa on se sana, joka tulee lähinnä mieleen.
Virhearvio. Aina, kautta aikojen on ollut ihmisiä, jotka haluavat välittää toisille jonkin tärkeän tai edes sanoman. En tiedä sitten, onko hakoteillä olo jotenkin huono vaihtoehto. Merkityksetön se ainakin tältä katsomalta vaikuttaisi olevan. Erehdys 🤭- Anonyymi
Mjoo
Käsittääkseni Huuhaa on hiekkaranta Puumalassa, mutta en ole tästä täysin varma.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Käsittääkseni Huuhaa on hiekkaranta Puumalassa, mutta en ole tästä täysin varma.
(reps)Äly
Minkälainen äly sinulla on? Onko älysi erilainen kuin naapurillasi.
Onko olemassa älyä, jota et älyä?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly
Minkälainen äly sinulla on? Onko älysi erilainen kuin naapurillasi.
Onko olemassa älyä, jota et älyä?
(hihitystä)Joo siis mulla on ihan tällainen perusturvaäly, jollaisen kaikki naskalit saivat jo rippikoulussa (ellei ennen sitä) kiviristikeen, jonka alla ihminen lyyhistyy polvilleen ilman luontoa ympärillään.
Eli sinä voit tunkea jumalasi minne haluat, ja minä maistelen kerkkoja kevään kuusista.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis mulla on ihan tällainen perusturvaäly, jollaisen kaikki naskalit saivat jo rippikoulussa (ellei ennen sitä) kiviristikeen, jonka alla ihminen lyyhistyy polvilleen ilman luontoa ympärillään.
Eli sinä voit tunkea jumalasi minne haluat, ja minä maistelen kerkkoja kevään kuusista.
(hihitystä)Voisit vaikka suksia sinne kuuseen kerkkoinesi päivineen :)
Sunnuntain epistola on matka aasin kanssa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaikka suksia sinne kuuseen kerkkoinesi päivineen :)
Sunnuntain epistola on matka aasin kanssa :)Ah
Rakastan aaseja, sillä aasi jos mikä on olevaisuuden ääni.
Nämä prkleen ääripäät elävät omassa todellisuudessaan - eli kun ei huvita, niin ei.
Onneksi olen apina.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah
Rakastan aaseja, sillä aasi jos mikä on olevaisuuden ääni.
Nämä prkleen ääripäät elävät omassa todellisuudessaan - eli kun ei huvita, niin ei.
Onneksi olen apina.
(naurua)Kreikka
Samos 2000 jkr lepäilin hetken pää täynnä mielikuvia menneistä kauheuksista, joita olin tehnyt.
Pihalla oli aasi, joka ei pitänyt minusta. Vaikka kuinka sitä yritin houkutella, niin tämä eläväinen siitä viis veisasi.
Talon emäntä taas naksautti, ja aasi oli heti liepeillä.
Jotkut ovat syntyneet sotimaan, toiset rakastamaan.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreikka
Samos 2000 jkr lepäilin hetken pää täynnä mielikuvia menneistä kauheuksista, joita olin tehnyt.
Pihalla oli aasi, joka ei pitänyt minusta. Vaikka kuinka sitä yritin houkutella, niin tämä eläväinen siitä viis veisasi.
Talon emäntä taas naksautti, ja aasi oli heti liepeillä.
Jotkut ovat syntyneet sotimaan, toiset rakastamaan.
(reps)Rakastettava, huonosti hallittava, mutta rakastettava.
Siltä vastauksesi tuntui sydämessä, ehkä tykkäsin apinasta, mutta kukapa ei 🙈
Hevosilla ratsastavat olivat sotilaita. Aasilla oli toinen merkitys. Aikakirjoihin merkittävä merkitys.
Ihan vaan mainitsin ja heti oltiin tunkemassa kerkkiä nenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
(reps)Se on Hiekkakivi leirintäalue siellä Puumalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Hiekkakivi leirintäalue siellä Puumalassa.
Kivi
On olemassa kiviä. Kiitos tiedosta.
(hihitystä)
https://youtu.be/cHWs3c3YNs4?si=mUAGNvlo_xwVsmCA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivi
On olemassa kiviä. Kiitos tiedosta.
(hihitystä)
https://youtu.be/cHWs3c3YNs4?si=mUAGNvlo_xwVsmCAApua🙊
Ei saa kiusata kiviä!
Varottava ainakin kuuntelemasta 🙉
Se näkee ihan liian paljon asioita. Pieni varoituksen sana tämä tähän 🙈
😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337