Rahat ovat nimittäin täysin loppu, rahaa ei ole yhtään, ei sentin latia missään.
Kokoomuksen johdolla säästötoimet alkavat ja jokaisen, myös armeijan ja vapaaehtoisen maanpuolustustyön, on osallistuttava.
Säästöjä paikallispuolustukseen
17
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kajanderin mallia se nyt tietää paikallispuolustukselle.
Paikattuja kledjuja ja lukottomia aseita.
Mutta omasta pussista niinkuin Talvisodassa. varusteita ja aseita voi hankkia omilla rahoilla?- Anonyymi
Osallistuin aikoinaan vapaaehtoiseen maanpuolustukseen ja siinä harjoitusammuntoihin.
Lähes kaikilla osallistujilla on oma itse hankittu ’pellepuku’ ja harjoituksesta riippuen itse hankittu rynkky tai käsiase. Niitä sai myös lainata. Hyvin ne ammunnat sujuivat. Tiltu ei ilmeisesti itse ole juuri osallistunut?
- Anonyymi
Varat on pantu Ukrainaan. 5 miljardia on pikkuraha kun Ukrainan korruptioa ruokitaan.
- Anonyymi
ITÄRAJAN TAKANA ELÄÄ HELVETTI
Anna mennä, avaaja! Nyt on hyvä meininki, kolme viestiä on kuin yksi turkulainen Aurajoen pohjassa: hyvä alku. 😅
- Anonyymi
Ette te kommunistit pysty estämään Suomen siirtymistä markkinatalouteen. Edes maanpuolustuksella ratsastaminen ei enää suojele sosialismia tässä maassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ette te kommunistit pysty estämään Suomen siirtymistä markkinatalouteen. Edes maanpuolustuksella ratsastaminen ei enää suojele sosialismia tässä maassa.
Oletko kauankin nähnyt harhoja? 🤔
- Anonyymi
Vittu,kun soteenkaan rahaa! Ukrainaan riittää ja rikkaiden veroaleen!
- Anonyymi
Rikkaat maksaa veroja moneen kertaan enemmän kuin Tiltu itse eikä heillä ole mitään ale-verotuksia! Meidän kaikkien velvollisuus on auttaa Ukrainaa selviämään Venäjän Nazi-joukkojen hyökkäyksestä!
Kaikki puolueet tukevat Ukrainaa, myös ne jotka eivät antaisi rikkaille veroaleja. ✔️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat maksaa veroja moneen kertaan enemmän kuin Tiltu itse eikä heillä ole mitään ale-verotuksia! Meidän kaikkien velvollisuus on auttaa Ukrainaa selviämään Venäjän Nazi-joukkojen hyökkäyksestä!
Höpiset! Pitäiskö isoista tuloista maksaa vähemmän,kuin pienistä tuloista. Mikä pakottaa Ukrainaan viemään siemenperunatkin ja soterahat. Maksoin itse sikoinaan 50% tuloveroa,enkä narissut@
- Anonyymi
ryssis se nälkäkuolemakin vielä uhkaa.
- kun eivät muusta piittaa kuin tappamisesta- Anonyymi
joo ja on se montun tasauskin kallista
- Anonyymi
Kaikki arsenaalit vain hyökääjän kohteisiin täsmäten ja heti rutkasti tavaraa matkaan aivan yhtenä solkena.
- Anonyymi
Lähtökuoppiin pysäyttäminen on kaikkein siisteintä toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökuoppiin pysäyttäminen on kaikkein siisteintä toimintaa.
Voi puju,mopo koulii pahasti!
- Anonyymi
Alottaja tiltulla taas rahat loppu ja sunnuntaina ei ole edes kela auki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180