Onneksi on demokratian puolustajia
SDP PALAUTTAA kuntiin hyvinvointia.
Kunnat pelastuivat. Kok hävisi kuntavaalin.
15
137
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä SDP
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 - Anonyymi
PETTERI LUOTTAA ITSEENSÄ .
- Anonyymi
SDP pelastaa lähipalvelut.
- Anonyymi
Ei ainakaan minun rahoilla. Makaan kotona ja syön sinun rahoja. Ihanaa, päivä paistaa taas risukasaan. Tee kovasti töitä, että saan jatkossakin maata kotona. Ihanaa. Nyt lähden peräänkuuluttamaan sitä hyvinvointia. SDP auttaa minua sinun rahoillasi. Ostoslista on jo aika pitkä...... KIITOS.
- Anonyymi
taitaa olla persu tässä kommentoimassa, muista hakea kela ruokakuponki niin saat bissen kylkeen vähän ruokaakin ettei tarvitse nälkää nähdä. SDP pitää huolta kaikista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla persu tässä kommentoimassa, muista hakea kela ruokakuponki niin saat bissen kylkeen vähän ruokaakin ettei tarvitse nälkää nähdä. SDP pitää huolta kaikista
Terve ihminen saa elää tukien varassa loppuelämänsä. Näin Lindman. Joten turha syyttää persuksi. SDP nousuun.
- Anonyymi
Onneksi olkoon demarit, me olemme taas suurin voittava puolue.
- Anonyymi
Ettekä saa mitään järkevää aikaan. Rahaa ei o l e.
https://velkakello.fi
PS linkin rahasumma on velkaa! Antti lupaa liikoja. - Anonyymi
Hyvin käy SDP 🌹
- Anonyymi
Älä unta nää:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011155747.html- Anonyymi
Persulääkäri (?) vai kokoomuslainenkohaluaa poliitikkojen tekevän päätöksen keitä
hoidetaan !!!
Ei h***tti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulääkäri (?) vai kokoomuslainenkohaluaa poliitikkojen tekevän päätöksen keitä
hoidetaan !!!
Ei h***tti.ONKO HANTTI HÄKKÄSEN TYÖRYHMÄ TAAS VALAMISTELEMASSA.
- Anonyymi
Voitto on kyseenalainen.
Se tuli katteettomilla lupauksilla .
On hämmästyttävää että Suomen kansassa on noinkin paljon joihin ihmisiä, joihin lähes valheet uppoavat.
Nyt kärsi Purra, henkilö joka kantaa vastuuta ja tekee niinkuin lupaa.
Hyvä Purra ja hyvä Orpo. - Anonyymi
Onneksi kävi näin.
- Anonyymi
Hienoa S D P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259