Molemmat hallituspuolueet julistivat, että "linja ei muutu". Tämä tarkoittaa pahaa tappiota seuraavissa eduskuntavaaleissa. Kuntavaalien tulos peilaa juurikin ihmisten tyytymättömyyttä hallituksen nykyiseen linjaan. Näin on näppäimet.
Purra ja Orpo lausuivat oman tuomionsa
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea tuubaa säkin selität. Mee töihin
- Anonyymi
Orpo maalitti voittaja puolueita että ei ole eduskuntavaalit. No ei ollut mutta välivaalit kuitenkin 2 vuoden päästä tuleviin eduskunta vaaleihin.
Orpo on ihme nokittaja. "edellinen haalitus" termillään kun "muuta ei keksi" mitä sanoa. Pahin piikittelijä mitä on pääministereitä ollut. - Anonyymi
Purra saneli tuomionsa.... Auttaako vaihtokaan!
- Anonyymi
Kyvyttömät haluavat päästä v. 2027 takaisin oppositioon räkyttämään.
- Anonyymi
Kyllä se on aivan tosiasia, että TUOLLA LAUSUNNOLLA VIIMEINEN niitti noille puolueille eduskuntavaaleissa täydellisesti,,Veikko Vennamo sanoi aikoinaan, että KYLLÄ KANSA MUISTAA ! näin se vaan menee,, vastarannan kiisket saavat hoöpöttää ,mitä lystäävät , ei voi mitään,, sitä saa mitä tilaa .Näin sen pitää ollakin ,korvaamatonta "poliitikkoakaan ei ole !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284