aloittanut keräyksen Viron nälkäänäkevien auttamiseksi. Mites se nyt näin huonosti mallivaltiolla menee vaikka EU-rahaakin tulee ovista ja ikkunoista? Minne se raha katoaa, Mustaan aukkoonko vai tileille Sveitsiin ym.?
Suuri maailmanlaajuinen avustusjärjestö on
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisessa maassa löytyy ihmisiä, jotka saattavat tuloillaan ostaa itselleen ruuan sijasta ’viihdettä’ , jolloin jään ruoka ostamatta!
- Anonyymi
Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.
Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?
Jospa sinä menisit ihan itse toteamaan pitävätkö olettamuksesi paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sinä menisit ihan itse toteamaan pitävätkö olettamuksesi paikkansa.
Eivät pidä... olen käynyt useasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät pidä... olen käynyt useasti!
Myö minä olen käynyt todella useasti Virossa.
Ja huomannut että heti Tallinnan satamassa on jo ne ensimäiset virolaiset kerjäläiset vastassa suomalaisia matkailijoita.
- Anonyymi
Taidatpa puhua omiasi. Ainakaan Google ei löytänyt yhtään osumaa. Kerro mikä järjestö on kysymyksessä?
- Anonyymi
Feeding the Nations, suomalainen sisarjärjestö Ruokkikaa nälkäiset ry. Tällainen teksti löytyy: "Uusin projekti alkoi maaliskuussa 2025 Virossa. Ruoka-apua jaetaan kuukausittain Narvan seudun vähäosaisille".
Kumma kun Viro saa ns. koronaelvysrahaa n. 5 mrd. euroa mutta siitä ei riitä yhtään oman väestön hengissäpitämiseen.
- Anonyymi
Itä-Virossa nähdään nälkää. Viron hallitus koettaa ajaa nälällä venäläisväestön pois maasta.
- Anonyymi
Miten muka? Jos on taskussa killunkejä niin kyllä kaupasta leipää saa,,,
- Anonyymi
Tuo "korona-avustus" tekee Virossa n. 6 000 ekuu/lärvi. Normiperheessä kymmeniä tuhansia. Ihme kun niillä tuloilla nähdään nälkää.
- Anonyymi
Suuri maailmanlaajuinen rahasto ei ole keräämässä rahaa Viron nälkäänäkeville kosak sillä ei ole poliittisia tavoitteita.
- Anonyymi
----Suuri maailmanlaajuinen rahasto-----
Rahan kerääjä on JÄRJESTÖ, ei rahasto. Itä-Virossa nähdään nälkää kuten 1990--luvulla nähtiin jokseenkin koko Virossa. Ainoastaan eliitti söi silloinkin hyvin. - Anonyymi
Buaah haa hoo, idioottimaisin trolliteksti koko Universumissa kautta aikain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813