Vuosia kun täällä kävi, aina oli täällä mainoksissa ykkösenä joku mies ratsastuksenopettaja ja hänen kaapistaan ulostulo
Asd
Muistatteko vielä sen ratsastuksenopettajan?
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Miten jengiltä kuluu rahaa? Itse olen näin kesän edetessä panostanut paljon liikuntaan. Tänään boulderoimassa, eilen kiipeilyradalla, ahkerasti myös uimassa ennen kuin ne heinäkuussa sulkeutuivat.
Perheen kanssa kun käy, näihin uppoaa huomattavia rahasummia. Muutama päivä sitten käyty leffassa 50 € meni sen sileän tien jo pelkästään yhden illan aikana.
Sitten itelle kunnon lenkkikengät, satalappusia laitettiin urheilukaupan tiskiin. Ajattelin ostaa myös hiukan erätarvikkeita.
Ok, myönnän että homoviiniä on mennyt kerran tällä viikolla ja toisen kerran menee viikonloppuna. Mutta kympillä selviää, jos "sivukulut" eivät kerry.
Nuo ovat tosin vain hyttysen ininää. Kohta alkaa viikon mittainen Suomen kiertua, tulee ravintoloita, museoita ja ennen kokemattomia tutkimusmatkoja. Alkoholivapaa, koska perhe.
Etelän reissulle tämän jälkeen välimeren auvoisaan syleilyyn, all inclusive. Ei kovin alkoholivapaa, mutta otetaan vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen ja tolkku täytyy säilyä. Siinä sitten kelpaa raitistella ensi kesään. Päätarkoitus opettaa lapsillekin kreikan kielen ja sivistyksen alkeet. Minun lapsilleni pitää jäädä lapsuudesta muita muistoja kuin köyhyyttä ja neuvostotyylinen betoniviidakko. Siksi tähän kannattaa panostaa, koulukin menee sitten paremmin kuin Maikkulan katujengin jonneilla. Sivistys on todellista rikkautta!
Miten teidän kulurakenne näin kesällä? Vähän harmittaa kun jää rahaa niin niukasti säästöön tän jälkeen mut... ei se ole tarkoitettu raameihin pistettäväksi, lopulta. Velaksi on typerää elää, mutta niin myös säästää kohtuuttomasti.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091