Huhuu j-pennanen

Anonyymi-ap

Missä viipyy rökäletappio vaalien selitykset, vieläkö on vetelät housuissa ja monesko vinetto pullo menossa

10

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perussuomalaiset on SUURIN duunaripuolue.

• Anonyymi

Litran hinta 1.78 ja asemien vaihtoväli kilometri ei sammu auto Kajaanissa.

• Anonyymi

Perussuomalaisten kannatus oli vain 1,2 % heikompi kuin vuoden 2017 kuntavaaleissa, jolloin se oli 8,8 %.
      Tässä hämää se että 2021 kuntavaalit oli kuntajytky Perussuomalaisille.

• Anonyymi

Tutkija Jokisipilä osui kyllä oikeaan miksi PS koki hirmu tappion vaaleissa.
      yksi merkittävä syy tappioon oli ehdokkaiden hankinnassa ja lopuksi niiden vähyys.
      Toinen merkittävä asia oli se , että puolue kävi vaaleihin hallitus puolueena joka aliarvioi kannattajien merkityksen koskien leikkauksia jotka kohdistuivat juuri niihin perus kannattajiin.
      Osa kannattajista siirtyi toisiin puolueisiin äänestyksessä ja tämä asia tulee vääjäämättä eteen Purralla myös tulevissa eduskunta vaaleissa sillä puolue menee vastuu puolueena ensimmäisen kerran vaaleihin ja samat kannattajat kuin viime vaaleissa eivät olekaan niin varmoja puolueen kannattajia.

• Anonyymi

Tämä on taas niitä tulkintoja jota minä äänestäjänä etukäteen pohdin. Jos äänestän tätä puoluetta tai jätän äänestämättä niin miten median "johtavat asiantuntijat" tulkitsee minun äänestys käyttäytymiseni.
        Näitä tulkintoja ei pitäisi tehdä, koska itse kullakin on oma syy äänestää tai jättää äänestämättä. Esim oma syy jättää äänestämättä Perussuomalaisia on Nato, puolueen hallituspolitiikalle annan täyden tuen. Nämä "asiantuntijat" tahtoo mielellään liittää tulkintoihin omia poliittisia agendojaan.

• Anonyymi

Meille persuduunareille on hallitus järjestellyt veronlaskuja ja reaaliansioiden nousua. Sosiaalitukia on pienennetty mikä onkin hyvä ja kannustaa hommaamaan töitä mitä tahansa. Nyt pittää lähteä polokasemmaan työmaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille persuduunareille on hallitus järjestellyt veronlaskuja ja reaaliansioiden nousua. Sosiaalitukia on pienennetty mikä onkin hyvä ja kannustaa hommaamaan töitä mitä tahansa. Nyt pittää lähteä polokasemmaan työmaalle.

Ihanko varastetulla polkurattaalla ajattelit ajella olemattomalle työmaalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko varastetulla polkurattaalla ajattelit ajella olemattomalle työmaalle?

Työsuhdefillari, sähköavusteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työsuhdefillari, sähköavusteinen.

Eli toisen omistamalla polkurattaalla. Heh, heh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe