Boliden kaipailee hyväuskoisia hölmöjä malminetsintään.
Kun tiedämme että ulkomaiset kaivosyhtiöt vievät suomesta arvokkaat mineraalit käytännössä ilmaiseksi niin eipä näitä kannata auttaa.
Yleensä kaivostoiminnan loppuessa jälkien siivous jää veronmaksajien harteille. Siinä sivussa on myös pilattu joku lähiseudun järvistä.
Malminetsintä
6
288
Vastaukset
- Anonyymi
-70 luvulla koulumatkoillakin etsittiin malmikiviä. Koulussa opettaja neuvoi, minä sain malmivasaran mutta en muista mikä taho sen minulle lahjoitti.
Vasara unohtui vuosikymmeniksi mitta löysin sen, varsi oli lahonnut pois ja vasara ruosteessa.- Anonyymi
Hölmöt tekee työn ja kaivosyhtiö korjaa potin ja nauraa matkalla pankkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöt tekee työn ja kaivosyhtiö korjaa potin ja nauraa matkalla pankkiin.
Saa siitä pienen korvauksen jos löytää kunnon malmikiven.
- Anonyymi
Millaisia kiviä olette löytäneet Minä löysin vihreän kiven
- Anonyymi
Onko sileä, mahtuuko h***riin?
- Anonyymi
Muuttuuko maapallon pyörimisnopeus kuinkapaljon painovoimakenttien dominoidessa sitä jos rautamalmit ja kaikki rautaromut kasaantuvat yhtäkkiä maapallon yhdelle ghia kulmalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337